Onzeker over minder pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pipelina, Feb 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Hallo dames,

Ik ben nu zes weken zwanger en heb sinds een dag echt minder pijnlijke borsten! Ik voel ze nog wel maar van de week moest voelde ik ze bij elke beweging nu meer bij heftige bewegingen, ook mijn tepels zijn niet erg pijnlijk meer, van de week was een BH aan hebben geen pretje!

Wat betekent dit, dat mijn zwangerschap mis gaat lopen of hoort dit erbij?

Liefs Pip

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nee hoor, kwaaltjes komen en gaan en het zegt helemaal niets. Zo kan je een dag kotsmisselijk zijn of een paar dagen en dan ineens kan dat ook weer over zijn. Ik werd met 6 weken ineens misselijk en dat was met 8 weken over. M'n borsten deden wisselend wel en geen pijn. Dat verschilde ook per dagdeel soms. Smorgens nergens last van en smiddags stootte ik ineens erg tegenaan en sprong ik weer in de lucht..
    Maar het zegt dus echt helemaal niets.

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Super dankje wel voor je antwoord!
    Ik word zo nu en dan helemaal gek vanmezelf!

Liefs Pip

4. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik had al pijnlijke borsten vanaf een paar dagen zwangerschap (ook zijn ze in een week een flinke cupmaat gegroeid :confused: ) en gister had ik er opeens geen last meer van, dus ik begon ook al te denken. Was niet nodig, vandaag is t weer volop terug :p

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Bij mij wisselt het ook van dag tot dag, zelfs soms van dagdeel tot dagdeel.
    Was eerst ook helemaal van de kaart erdoor, maar toch echt een kloppend hartje gezien, dus...het zegt helemaal niks negatiefs!

Share This Page