hier baal ik echt van!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolanda1984, 15 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    ik vind het echt raar dat er voor vollere vrouwen geen zwangerschapskleding is te vinden! ik heb zelf een flinke maat al voor de zwangerschap maar nu pas ik dus echt niks meer! miss etam bijvoorbeeld waarom maar tot maat 48?! slaat helemaal nergens op net alsof een dikkere vrouw geen kinderen zou mogen krijgen ofzo.gisteren de hele stad afgelopen (erg fijn voor mijn rug) en alsnog met lege handen thuisgekomen. ik pas nu nog net in de grootste maat van de m&s en dan alleen die rekbare stoffen, maak me echt zorgen wat ik strax aanmoet als echt niks meer past :cry: zit nu al te strak dus dat duurt niet lang meer vrees ik. een zwangerschaps band lijkt me bijvoorbeeld ook heerlijk maar ja de grootste die ik gezien heb was een xl, gaat dus ook al niet, vind het echt niet eerlijk! xxx

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee Jolanda,

Dat is inderdaad supervervelend zeg!
    Bij ons maken ze bij een naaiatelier van gewone broeken zwangerschapsbroeken door er wat aan te veranderen en er zo'n elastieken band aan te naaien, misschien een idee voor jou als je in een gewone winkel niets kan vinden?

3. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    De hele kleine maten en de extreem grote maten worden minder geproduceerd omdat er nu eenmaal weinig mensen zijn die deze kleding dragen. Ze bestaan dus wel, maar je zal eens moeten kijken op speciale winkels voor grote maten (dacht dat er zelfs een zwangerschapswinkel online was voor grote maten)

Het is dus niet dat ze iets 'tegen je hebben' maar er is gewoon minder vraag naar en dus minder productie en handel.

Deel Deze Pagina