Ik snap eerlijk gezegd de populariteit rondom die koekjes niet zo? Ik heb ze ook een keertje gekregen en vond ze nou niet echt bijzonder. Miste de beschuitjes eigenlijk haha! (zegt degene die waarschijnlijk ook iets anders gaat doen dan beschuit met muisjes als traktatie) Als traktatie op school/psz/kdv snap ik het wel, maar doe mij op kraamvisite maar gewoon beschuit
Ik verwacht eigenlijk ook dat soort reacties in mijn familie, dat ze het liefst gewoon beschuit met muisjes hebben.. Maar voor de leuk zat ik zelf te denken aan mini-tompoucejes (uit de diepvries, een uurtje van tevoren even het benodigde aantal ontdooien) met muisjes aan de zijkant. Ik wil ze dan in een etagère op tafel zetten, de tompoucen op het bovenste gedeelte en op het onderste gedeelte roze spekkies voor de kleintjes. Staat wel leuk denk ik Edit: oohja, en ik wil er ook nog van die geboortechocolaatjes (flikken) bij doen. Dan heb je gewoon iets leuks op tafel staan en kunnen mensen zelf kiezen of ze er iets van willen. Als ze het niet willen dan komen de tompoucen ook wel op en de chocolaatjes en spekjes zijn gewoon te bewaren. Het is hier dus echt puur voor het idee, iets leuks op tafel te hebben staan. Maar ik houd dus wel gewoon een rol beschuit achter de hand, vind ik zelf ook té lekker
Leuk idee! Ik denk dat vooral de combi erg leuk is, voor de mensen die beschuit met muisjes verwachten, heb je het gewoon in huis, en voor degene die dat wat minder lekker vinden (ik bv ) heb je dan wat anders! Ik zeg doen
Thanks! Maar goed, het was niet mijn intentie om dit topic even over te nemen haha, ben gewoon benieuwd waarom er voor die koekjes wordt gekozen. Vond het zo simpel staan destijds bij die mensen waar ik op kraamvisite was.. Zo van lekker makkelijk, we gooien alle koekjes op een groot bord op tafel en bedien jezelf maar. Graag wel de plasticjes opruimen na gebruik Vond ze qua smaak niet zo bijzonder dus, gewoon een Liga koek met kleine muisjes erop. Vinden jullie ze echt lekker of is het puur uit gemak? Dit bedoel ik echt niet aanvallend naar iemand toe hoor, nogmaals, ben er oprecht benieuwd naar Dus dan niet de koekjes voor de leuk op tafel erbij, maar echt als vervanging van de beschuitjes.
Als vervanging van beschuitjes vind ik het ook niet leuk. (en minder lekker dan beschuitjes, denk ik ) Maar vooral als uitdeeldingetje voor brusjes lijkt het me ideaal!
Ik kan me het gemak wel voorstellen want ik vind beschuiten ook echt ondingen. Beschuit met muisjes is prima in de kraamweek (kan de kraamverzorgster mooi stofzuigen ) maar daarna graag iets minder knoeierigs, haha. Ik ben het er wel mee eens dat je een alternatief moet kiezen dat ook echt lekker is. Tompoezen vind ik een leuk idee. Wij hadden de vorige keer ook van die roze petitfours van de Hema, roze koeken en chocoladeflikken met roze confetti. Zo heb je toch een leuk assortiment. Maar er is veel minder blauwe snaaierij verkrijgbaar dus als je een jongetje krijgt, is het lastiger. O ja ik kom trouwens uit het westen maar ik kende het woord slof ook. Het betekent niet zozeer taai, eerder iets als droog, zacht en smakeloos. Gewoon wat er gebeurt met brosse koekjes als ze te lang liggen.
Ik bestel het met name voor mijn dochter om te trakteren in de klas.26 leerlingen en dan de juf nog. Je kan ook minder bestellen maar in verhouding is dit goedkoper. Dus ik dacht ik bestel gewoon de grote doos. Komt hier wel op,hier doen we ook beschuit met muisjes hoor.Maar zo heb je ook eens wat anders.Ik haal dan van te voren wel de folies er af en leg het in een schaaltje (staat leuker,).Wat ook leuk is zijn die chocolade cups (ice cups),bovenkant even laten warm worden en dan de muisjes erop dat wil ik ook nog gaan maken.Ook cake met slagroom en muisjes..Zo heb je wat variatie.. Vooral bij een meisje heb je nog meer keuze (roze koeken,mini tompouchen etc).
Ik snap het knoei "probleem" weer niet zo 😆 Het hoort er voor mij helemaal bij (cake+slagroom+muisjes) en ja... die muisjes vind je weken later nog overal maar dat is niet onoverkomelijk toch?