Hallo dames!! wij zijn in verwchting van ons 2e en nu een dame! En dus druk bezig met gedichtjes, wat vinden jullie van deze namens onze zoon: jouw handje in het mijne Zo gaan we hand in hand Als broertje en als zusje Een ijzersterke band Ik ben al weer wat groter En jij bent nog zo klein Maar ik hoop dat wij voor altijd Elkaars vriendjes zullen zijn of: voorzichtig hou ik je vast zo blij dat jij er bent Een zusje voor mij om mee te spelen om geheimpjes mee te delen om mee te lachen ruzieën, stoeien en samen op te mogen groeien En namens ons: Als jouw oogjes naar ons stralen. Stroomt de warmte door ons heen. Deze liefde is oneindig. Zoals jij is er geen één. wat vinden jullie ervan?? En mischien iemand nog een heleeeee leuke site met gedichtjes die orgineel zijn? alle sites vind ik namelijk dezelde terug! Bedankt alvast! liefs!
het is niet mijn smaak, maar ik vind ze verder wel mooi ik vind voor je zoon het 2e gedichtje denk ik mooier, omdat dat meer 1 geheel lijkt en niet 2 losse stukjes, zoals de eerste. Voor ons kaartje kiezen we op de linkerkant voor een songtekst van woezel en pip... van 'oh ik voel me fijn' en namens onszelf wat simpeler -niet jullie smaak waarschijnlijk 'na 9 maanden binnenpret, heeft mama me er uit gezet' - in die trant . Maar de songtekst van woezel en pip komt misschien een beetje in de richting? Verder heb je altijd nog de gedachten - gedichten site, maar die ken je waarschijnlijk al?
ja die ken ik al! maar niet echt iets orgineels.. diue lees ik overal al helaas! welke stukje uit woezel en pip? of het hele liedje?
dat hele liedje wel vrij veel tekst, maar het kwam op ons kaartje net mooi te staan... we hebben straks een vierkant kaartje met 2 deurtjes als het ware. En op de binnenkant van zo'n deurtje, komt die songtekst... Oh ik voel me fijn ik zou geen ander willen zijn oh ik voel me fijn van binnen elke dag maakt mij zo blij en ik zou wel willen gillen ik heb alle dagen pret zou het nooit meer anders willen maar dat heb ik al gezegd en ohoho, laat alles maar zo nog even en ik geef het ook aan jou
ik vind dat eerste gedichtje vanuit je zoontje heel erg mooi! En die vanuit jullie geschreven ook...! leuk om te lezen hoor!
Ik vind het 1ste gedicht vanuit jullie zoontje het mooist en die van jullie zelf ook. Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar voor mij geeft het eerste gedicht perfect aan wat je hoopt dat ze elkaar kunnen geven: een ijzersterke band en een vriendschap voor het leven!