Heeft iemand een leuke originele geboorte tekst? Hoeft niet te rijmen...als het maar mooi en krachtig is. Alvast bedankt
Ja, moet je niet ineens de openingspost gaan veranderen, hahaha! Wat voor tekst zoek je? Algemene aankondigingstekst of een gedichtje oid?
Haha ja sorry, wou 2 onderwerpen maken...1 in de namen en 1 in de gedichten..had ze verwisseld. Maar het hoeft niet een gedicht te zijn, gewoon een pakkende tekst van 1 of 2 zinnen. Als zou het maar zijn... Trots blij en zo gelukkig....
Oh, ik vind je eigen voorbeeld eigenlijk al wel heel mooi! Wij hadden simpelweg zijn naam met daarna "is geboren op..." Verder niets. Ik ben nogal van de eenvoud
Wij hebben: Wij zijn trots op de geboorte van onze zoon / dochter [naam]. Hij / zij is geboren op ... Eventueel kun je ook nog tijd / lengte / gewicht vermelden, maar dan wordt het al wat langer. Daaronder hadden we gewoon ons adres + telefoonnummer en het verzoek om te bellen voor bezoek. Als gedichtje ernaast hadden we nog: "Om een lang verhaal kort te maken; ik ben er."
Wij hadden ... Gekregen om van te houden ! (namen) En bij de 2e word het ... Geboren om voor altijd lief te hebben !