prenatal pyjama's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat vinden jullie van de prenatal pyjama's?
    ik sta op het punt om te besluiten nooit meer een prenatal pyjama te kopen. we zijn nu een stuk of 10 prenatal pyjama's verder, maar ze blijven niet in de verste verte ze mooi als die van de Hema.
    de opdrukken worden lelijk (er komen 'scheurtjes' in de opdrukken, terwijl ik altijd was op 40 graden en het niet in de droger komt), de stof word vaal, het word snel pluizig, ze worden snel wijder... herkennen meer mama's dit?
    de hema pyjama's gaan zo nog een 2e ronde mee, maar die van de prenatal vind ik te lelijk om nog een kindje aan te trekken, en op die manier zijn de pyjama's in verhouding best duur. ook slaapzakken vind ik van mindere kwaliteit dan die van de Hema
    (mijn 2 kids hebben weinig leeftijdverschil, dus de winterslaapzakken en pyjama's van mijn oudste, heeft mijn jongste volgende winter aan)

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    helemaal mee eens, HEMA is super wat pyama's betreft en Prenatal das echt mindere kwaliteit (en duurder!)

wup

3. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Goh, goed dat ik dat weet...
    Kruidvat verkoopt ook kwalitatief goede pyjama's heb ik gehoord.

4. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Kruidvat blijft ook mooi dat klopt!

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben begin maart uitgerekend.
    maar heeft de baby speciaal een pyama nodig voor 's nachts?
    of kan het ook lekkere zachte kleertjes voor ''s nachts?

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heb hier maar 1 pyjama gekocht in maatje 62, dit omdat als ze nog zo klein zijn ze vaak toch in hun zachte pakjes slapen. Gaan ze spijkerbroekjes ed dragen lijkt een pyjama me lekkerder.

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja als ze een spijkerbroekje of iets dergelijks aan krijgt, dan gaat ze daar niet in slapen.

dat is veel te hard/stug.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Bij de Hema zijn de Pyjama's van super goede kwaliteit. Maar de hema heeft meer goeie kwaliteit baby spullen, ik kom daar heel graag.

De prenetal schijnt inderdaad niet zo geweldig te zijn.
    Mijn zus had daar ook een tijdje terug een rompertje gekocht, alleen toen ze die thuis uitpakte zat er totaal geen model in.
    Echt verschrikkelijk.
    En ze heeft een prenetal pyjamatje gekregen van iemand, 1 keer uitgewassen en het lijkt net of hij al 100 uitgewassen is.

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    de rompers van de prenatal zijn ook erg smal vind ik. ik heb brede kinderen die perfect in hema rompers passen, bij de prenatal moet ik minstens 1 maat groter kopen. dus die koop ik daar nooit.
    ik ben dus niet de enige die baalt van de pyjama''s van prenatal. begon me al af te vragen of het aan mij lag.
    de bambino pyjama's van kruidvat blijven ook goed idd! en ook goed in model.
    hema is super, ik vind het alleen wel jammer dat er de laatste tijd geen mooie jongenspyjama's zijn :( of eigenlijk is dat al zeker 1,5 jaar het geval. het lijkt wel of ze een ander designteam hebben genomen ofzo, vind het niet veel soeps qua kleuren en opdrukken.
    maar omdat de kwaliteit zo goed is (en ik niks beter kan vinden) koop ik ze dan toch maar weer haha

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat vinden jullie dan van de rest van de kleren van de prenatal, kwalitatief bekeken?
    ik koop er eigenlijk zelden omdat het vaak zo smal valt, maar gezien mijn ervaring met de pyjama's, durf ik er ook niet zo heel snel shirtjes enzo te kopen, tis zowieso vaak niet goedkoop, maar als het dan ook nog eens net zo lelijk word als de pyjama's....

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    prenatal valt echt heel klein

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ook de gewone kleertjes?
    Heb best aantal pakjes van prenatal in 56 en 2 in 50 (die laatste vind ik ook wel heel klein hoor haha)

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De Nijntje kleren vallen heel erg klein. Maatje 56 paste dochter meteen terwijl verder alles veel te groot was en we geen maat 50 hadden gekocht. Onze dochter werd veel groter geschat na 42 weken. Hihi! In vergelijking met H&M valt prenatal wel klein, maar dat komt omdat H&M zo groot valt en Hema wisselt nogal qua grootte.

De kleren van de Prenatal vind ik meestal niet leuk eigenlijk. Mar wat ik ervan gehad heb bleef wel goed in de was. Ik was alles op 30 graden en gebruik geen droger.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    de pyama's van prenatal worden idd pluizig. Kunnen zeker geen tweede ronde mee. En ook hier gaan ze niet in de droger en worden ze op 30 graden gewassen. Rompers van prenatal worden wijd en gaan lubberen en vallen idd klein. Vind de pyama's van H&M erg fijn. Hema heb ik geen ervaring mee qua pyama's. Wel de rompers, die zijn super daar!

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    heb geen problemen met de pyama's en slaapzakken van prenatal was alles op 30 gr en gooi het allemaal nog in de droger ook

de winterslaapzak gaat nu voor de 2e winter mee en de pyma die hij nu nog aan heeft lag vorig jaar (2007) onder de kerstboom.

maar iedereen ervaard het dus anders
    Bij de Hema kan ik dus geen leuke kleren voor Teun vinden ( tenminste niet bij onze) en vind het zelf klein vallen hij heeft nu een broek van maat 104 aan. :confused: .terwijl hij met alles tussen de 92/98 zit...

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kleertjes van de HEMA zijn hier soms iets te wijd, die van de H&M vallen uitstekend. De Pyjama's van zowel de HEMA als de H&M bevallen me prima. Die van de Hema vallen lekker groot ;).
    De twee pyjama's die ze van de Prenatal had stonden erg leuk, maar scheurde inderdaad vrij vlot. En zijn gewassen op 30 graden zonder droger. Slaapzakken van de prenatal heb ik geen ervaring mee, en dat probeer ik zo te houden ;).

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja ook de kleine kleertjes vallen klein. Ik had een leuk pakje met Draakje, maar dat valt als een 50. Zoonlief heeft het 1 x aangehad.

18. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Heb eigenlijk na een paar weken al een pyama aangetrokken. Hoort ook een beetje bij het avondritueel bij ons. Ik ben het meest tevreden over de pyama's van de H&M, lekker stoer ook! Hema was ook goed, maar daar hebben ze inderdaad meer pyama's voor meisjes. Van H&M vind ik de kleertjes sowieso goed zitten en goed van prijs. H&M komt de maat altijd overeen bij de leeftijd die erop staat. Bij Prenatal heb ik laatst toevallig een broek en blouse gekocht, maar meestal zie ik daar niet zoveel hangen. Is vaak niet mijn smaak. Zomerslaapzak had ik van Hema en winterslaapzak heb ik nu van Prenatal. Bevallen beide goed!

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    De rompertjes van prenatal vallen inderdaad klein.

1 wit broekje van de prenatal is nu al heel lelijk, beetje pluizig geworden. En dat terwijl Valerie nog maar 5 weken oud is en ze het broekje niet vaak heeft gedragen...ook is het broekje niet in de droger geweest.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier totaal geen problemen met de prenatal spulletjes.

Ik vind de kleertjes ook zeker niet klein vallen.
    En smal? Voor Lisa nog te wijd!

Deel Deze Pagina