Ik vroeg me af welke winkels geboortelijsten (geen uitzetlijst dus!) hebben - ik heb even gekeken bij Prenatal (daar hebben we het liefst een geboortelijst) en daar kon ik het niet op de website vinden.. Welke winkels bieden deze service wel?
Ik raad je aan om even een aantal geboortelijsten van internet te halen en die met elkaar te vergelijken. Kijk ook eens in het topic aan en afraders op dit pijler. Want een aantal zaken heb je echt niet (meteen) nodig. PS de Prenatal lijst kun je in de winkel krijgen.
Dat is een uitzetlijst - ik bedoel echt een geboortelijst, waar onze familie en vrienden cadeau's kunnen uitkiezen die wij ervoor hebben gekozen bij 1 specifieke winkel.
Volgens mij kent men dan tegenwoordig niet meer. Ik zocht het bij mijn eerste ook. Ik weet dat de Bijenkorf bijvoorbeeld wel huwelijklijsten doet dus misschien ook geboortelijsten? Je kan er misschien zelf 1 samenstellen via een webwinkel? Verlanglijstje in een webwinkel en dat je dan speciaal een account daarvoor aanmaakt? Men kan dan inloggen en op het verlanglijstje iets aanklinken en kopen? Zo hadden wij het voor de verjaardag van onze dochter bij Intertoys.
Misschien is dit handig? Lijstje.nl - Home Op deze manier kun je zelf een lijstje samenstellen en iedereen het wachtwoord van jouw lijstje geven, iedereen kan dan zelf dingen afstrepen (ter voorkoming van dubbele cadeaus). Je kunt zowel artikelen vanuit de winkel toevoegen maar ook artikelen van webwinkels. Succes!