wat voor een plank/kastje boven commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jupje, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    graag zou ik leuke ideeen zien van planken en kastjes boven de commode. We hebben bewust niet het plankje meebesteld dat bij het kamertje hoort. Nu heb ik laatst bij eigen huis en tuin iets super leuks gezien masr vind nergens hoe je dit maakt. Dus op zoek naar inspiratie...

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik heb zelf een plaat mdf boven de commode gemaakt met daaraan een ophangdraad, mandjes en plankje. Ik ben er superblij mee, hij is zo handig! De ophangdraad is een staalkabel van de ikea, bedoeld voor paneelgordijnen. De mandjes zijn van Handed By en hangen aan spijkertjes. In het linker mandje zitten de luiers, past precies, en in de rechter zitten spuugdoekjes. Het plankje is een fotolijstjeshouder van de Ikea. Daarstaat o.a. de sudocreme op, en een paar speeltjes.

Bijgevoegde bestanden:

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Echt handig gedaan! Zelf heb ik geen commode maar hebben we een grenen blad laten maken en daaronder kastjes laten maken. Lijkt mij ook wel erg handig. Alles toch dichtbij en toch opgeruimd (nesteldrang ;))

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Dit was trouwens mijn inspiratie voor de wandplank.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Kun je ook ergens anders in de babykamer mooi laten uitkomen!

6. belem

belem Lid

28 mrt 2012
    86
    0
    6
    ik heb voor kubussen gekozen. Iedereen vond het veel origineler dan een plankje en ziet er ook veel leuker uit moet ik zelf zeggen...:p

Bijgevoegde bestanden:

7. Koon

Koon Niet meer actief

Wat een leuke ideeen!

Wij zijn wat minder creatief geweest met een LACK plank van ikea haha.
    In ieder geval ook niet het plankje meebesteld met het kamertje. Kostte €80,00. Vonden wij een beetje overdreven voor een simpel plankje.

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Wij hebben deze 3 kistjes hangen, ze komen van de Ikea. We hadden ze al hangen toen de babykamer nog een werkkamer was, maar ik vond ze zo leuk dat ik ze graag wilde laten hangen :) . Achterkantjes heb ik dezelfde kleur als de wand geschilderd, zo is het net of ze zweven :) .

Bijgevoegde bestanden:

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik kijk hier even mee voor inspiratie ;)

10. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0

Bedoel je deze? http://cms.eigenhuisentuin.nl/media/uploads/babybord.pdf (en de hele beschrijving van de kamer De strand babykamer | Eigen Huis & Tuin) Ik denk dat je ook wel ergens een link kunt vinden naar de aflevering, waar ze het nog een keertje uitleggen?

11. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Leuke ideeen!
    Miepmiep dat is inderdaad het kamertje. Heb de aflevering drie keer gezien. Hij begint eraan en dan hangt het op. Ze laten niet zien hoe en waarvan hij het maakt. Helaas...

12. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0

Volgens mij gebruikt hij gewoon vurenhouten balken die hij van de achterkant tegen de achterplaat aanschroeft.

13. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Ja maar naar mijn mening krijg je die balken nooit echt glad. Zitten altijd noesren in het hout

14. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Misschien krijg je het wel glad (genoeg) als je het vult en schildert? En volgens mij gebruikt hij voor de voorkant ook nog iets van een plaat die hij er tegenaan zet (bijv. mdf van een paar mm dik?)

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0

Deze zoek ik dus al een tijdje!! Heb ze al wel in een aantal bouwmarkten gezien maar die zijn echt vierkant..Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

16. belem

belem Lid

28 mrt 2012
    86
    0
    6
    Ja ik wilde ook niet die hele vierkante.. Deze zijn van Karwei. Je hebt ze ook iets langere model die zijn ook erg handig voor hydrofiele luiers ed. İk hoop dat ze ze nog hebben...

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Bedankt Belem! Heb even gekeken op de website daar kan ik ze niet vinden maar ga gewoon morgen even langs hoop het ook ze zijn super! en idd niet zo vierkant die vind ik ook een stuk minder leuk

18. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Ik zag zaterdag bij eigen huis en tuin dat ze oude fruitkistjes ophingen! Vond ik ook een erg leuk idee omdat deze niet helemaal dicht zijn aan de zijkanten. Zal even zoeken naar een plaatje!

19. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0

Ja vond ik ook een leuk idee! Past natuurlijk niet in elke stijl, maar je kunt ze wel makkelijk het kleurtje geven wat je wil

Deel Deze Pagina