graag zou ik leuke ideeen zien van planken en kastjes boven de commode. We hebben bewust niet het plankje meebesteld dat bij het kamertje hoort. Nu heb ik laatst bij eigen huis en tuin iets super leuks gezien masr vind nergens hoe je dit maakt. Dus op zoek naar inspiratie...
Ik heb zelf een plaat mdf boven de commode gemaakt met daaraan een ophangdraad, mandjes en plankje. Ik ben er superblij mee, hij is zo handig! De ophangdraad is een staalkabel van de ikea, bedoeld voor paneelgordijnen. De mandjes zijn van Handed By en hangen aan spijkertjes. In het linker mandje zitten de luiers, past precies, en in de rechter zitten spuugdoekjes. Het plankje is een fotolijstjeshouder van de Ikea. Daarstaat o.a. de sudocreme op, en een paar speeltjes.
Echt handig gedaan! Zelf heb ik geen commode maar hebben we een grenen blad laten maken en daaronder kastjes laten maken. Lijkt mij ook wel erg handig. Alles toch dichtbij en toch opgeruimd (nesteldrang )
ik heb voor kubussen gekozen. Iedereen vond het veel origineler dan een plankje en ziet er ook veel leuker uit moet ik zelf zeggen...
Wat een leuke ideeen! Wij zijn wat minder creatief geweest met een LACK plank van ikea haha. In ieder geval ook niet het plankje meebesteld met het kamertje. Kostte 80,00. Vonden wij een beetje overdreven voor een simpel plankje.
Wij hebben deze 3 kistjes hangen, ze komen van de Ikea. We hadden ze al hangen toen de babykamer nog een werkkamer was, maar ik vond ze zo leuk dat ik ze graag wilde laten hangen . Achterkantjes heb ik dezelfde kleur als de wand geschilderd, zo is het net of ze zweven .
Bedoel je deze? http://cms.eigenhuisentuin.nl/media/uploads/babybord.pdf (en de hele beschrijving van de kamer De strand babykamer | Eigen Huis & Tuin) Ik denk dat je ook wel ergens een link kunt vinden naar de aflevering, waar ze het nog een keertje uitleggen?
Leuke ideeen! Miepmiep dat is inderdaad het kamertje. Heb de aflevering drie keer gezien. Hij begint eraan en dan hangt het op. Ze laten niet zien hoe en waarvan hij het maakt. Helaas...
Volgens mij gebruikt hij gewoon vurenhouten balken die hij van de achterkant tegen de achterplaat aanschroeft.
Misschien krijg je het wel glad (genoeg) als je het vult en schildert? En volgens mij gebruikt hij voor de voorkant ook nog iets van een plaat die hij er tegenaan zet (bijv. mdf van een paar mm dik?)
Ik heb me een ongeluk gezocht, want herinnerde me een heel gaaf ding voor boven de commode: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/344405-show-babykamer-deel-2-a.html#post12334054 Gelukkig heeft ze de foto nog niet verwijderd! Maar deze heb ik altijd onthouden, zo'n leuk ding.
Deze zoek ik dus al een tijdje!! Heb ze al wel in een aantal bouwmarkten gezien maar die zijn echt vierkant..Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
Ja ik wilde ook niet die hele vierkante.. Deze zijn van Karwei. Je hebt ze ook iets langere model die zijn ook erg handig voor hydrofiele luiers ed. İk hoop dat ze ze nog hebben...
Bedankt Belem! Heb even gekeken op de website daar kan ik ze niet vinden maar ga gewoon morgen even langs hoop het ook ze zijn super! en idd niet zo vierkant die vind ik ook een stuk minder leuk
Ik zag zaterdag bij eigen huis en tuin dat ze oude fruitkistjes ophingen! Vond ik ook een erg leuk idee omdat deze niet helemaal dicht zijn aan de zijkanten. Zal even zoeken naar een plaatje!
Ja vond ik ook een leuk idee! Past natuurlijk niet in elke stijl, maar je kunt ze wel makkelijk het kleurtje geven wat je wil