Geboorten kaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gimena, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

voorkant is af met ontwerp :D
    zo wordt de kaartje ongeveer van de voor kant :D
    kijk ma in me album

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat maak je er veel werk van, superleuke kaartjes worden het!

Nog wel een opmerking waar je misschien wat aan hebt: er staan nog wel een aantal spelfouten in je kaartje.
    (sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar heb een spellings-tic..:D).
    Als je behoefte hebt aan mijn hulp, dan wil ik ze er wel voor je uithalen.

3. gimena

gimena Niet meer actief

#23 gimena, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2009
    dat is de binnen kant van me kaartje nog niet!
    is een demo.
    is maar tijdelijk hoe we het wilden hebben
    je hebt het over liefe..wat lieve moet zijn ma dat is ma 1 ding.
    dat zagen we bij het uitprinten.
    maar wat ik al zei dit is een demo.
    zo dat ik na de doe het zelf winkel kon!
    en de gedicht komt uit een gedichten boek.haha

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    trotsen = trotse

5. Marleen2

Marleen2 Lid

19 jun 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de goedkoopste gevonden ! ( na uren en uren zoeken ! )

Fotofabriek

Daar kun je heel gemakkelijk zelf je kaartje ontwerpen.
    25 kaarten voor 30 euro ( inclusief enveloppen en verzendkosten )

De mensen achter de site zijn gemakkelijk bereikbaar, ik ben er zo blij mee want ik heb niet veel te besteden...

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Goede tip Marleen2! Er staan op de site ook handige tips voor het maken van foto´s..

7. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

@marleen2, Wat super, ik heb het programma direct gedownload. Heb jij je geboortekaartje al gemaakt of af? Ik ben nu bezig maar ik heb wat vragen, hoop dat jij me kunt helpen!

Super topic trouwens :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik ben het nu ook aan het downloaden! Wij hebben het ook niet breed, dus ben heel blij dat je dit hebt gevonden Marleen! Dank je:D. Nou nog hopen dat ik zin heb om een kaartje zelf te maken op de pc haha. Maar ja, hoef in ieder geval niet te knippen en plakken met mn handen:p.

Bestel je geboortekaartjes echt pas als de kleine geboren is en krijg je ze dan wel optijd?

9. Ik vind het zelf niet zo, maar wel leuk dat er nog best wel wat mensen zelf hun kaartjes maken. Origineel, leuk hoor!
    Eh 1 ding alleen je typt telkens ma wat bedoel je daar mee?? :(

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik denk dat ze "maar" bedoeld.

11. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik heb mijn vragen trouwens gemaild, werden er wel erg veel hihi, maar ik zet het hier even neer zodat als mensen met hetzelde probleem/vragen zitten ze hier staan :D

Mijn bericht/vragen:
    Ik wil via jullie ons geboortekaartje maken en bestellen. Nu ben ik bezig in het programma maar ik kom er niet helemaal uit. 1. Hoe kan ik (als het uberhaubt wel kan) ipv een vierkante kaart een langwerpige kaart maken? 2 Ik wil een kaart met een foto van onze baby, maar die heb ik natuurlijk pas als ik ben bevallen (29-09-2009 uitgerekende datum) maar ik wil behalve de dingen die je nog niet in kunt vullen alles klaar hebben, hoe gaat dit? Kan ik het later aanpassen? Maar ik wil wel een proefdruk... hoe wordt dit normaal gedaan? 3waar is de lijn die de voor en achterkant onderscheidt en zo ook voor de binnenkant....

In antwoord op uw vragen;

Een langwerpige kaart is alleen beschikbaar bij ons als enkele wenskaart (soort ansichtkaart), dit is niet gebruikelijk voor geboortekaartjes, maar dat is natuurlijk uw keuze.
    In uw geval kunt u een proefdruk laten maken, deze staat als apart product in de productenlijst, kies bij openen voor Nieuw Project, vanuit een proefdruk bestand kunt u later setjes bij bestellen (andersom gaat niet). Procedure is als volgt, middels de proefdruk maakt u de kaart met een voorbeeld foto en verder alles wat u op dat moment weet, u bestelt de proefdruk en kunt bekijken of alles naar wens is. Wanneer de baby geboren is vult u de verdere gegevens in en besteld u het gewenste aantal setjes middels de software.
    U bent de eerste die het opgevallen is dat bij de het eigen ontwerp setje de middenlijn niet aanwezig is, ik heb het gelijk aangepast, middels een update zal de middenlijn nu wel aanwezig zijn. In de Proefdruk was deze al aanwezig.

12. gimena

gimena Niet meer actief

geboorte kaartjes zijn af!
    als de kleine meid is geboren de rest.
    we hebben ook al geboorte bedankjes gemaakt.
    50 st totaal ma 12 euro kwijt.
    alles af ruim optijd.

13. gimena

gimena Niet meer actief

whaha nu je het zegt zie ik het pas!
    dit is niet gemaakt op op words anders was het allang aangegeven dat het fout was.haha
    maja het was ma een demo.
    en pas als de kleine meid geboren is wordt het gemaakt en uitgeprint.

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Gimena, kun je meer info geven over de bedankjes. Wil ze zelf maken, maar heb geen idee waar ik spullen hiervoor kan vinden. Je bent wel snel trouwens hoor :)

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het is maar net wat je ervoor wilt uitgeven wij hebben 45 kaarten bij de een drukkerij besteld en zijn alles bij elkaar 131 euro kwijt dit vonden wij allebei reuze meevallen :)
    Maar wel heel erg leuk en creatief als je ze zelf maakt hoor, leuk gedaan!

16. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Is ook wel een optie ja :D zelf maken! Ik zou ze al helemaal kunnen maken, want we hebben al een naam en op de kaartjes die ik wil laten maken zetten we ook geen gewicht. Kom je alleen in de knoei met de datum. Maar die kun je er ook later bij zetten.

Zie mezelf alleen nog niet echt honderden kaartjes in elkaar maken. :S

xxx

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @merakli: Ik heb bij jerseysplace spullen besteld om bedankjes te maken. Heb hartjes, lint en speentjes daar besteld (voor 200 stuks), geloof dat ik zo´n 40 € kwijt was. De kaartjes heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint op gekleurd papier. De zakjes heb ik bij de groothandel gehaald, was iets van 6 € voor 200 zakjes.
    Bij de bedankjes die al in elkaar zitten staan leuke ideeen. Ik heb het idee van de hartjes in zakjes (staat geloof ik bij de eerste bedankjes) overgenomen en ben dus door de dingen los te bestellen en het zelf in elkaar te zetten een heel stuk goedkoper uit.

18. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik maak ze ook zelf, met behulp van een vriedin die de tekst voor me uitprint, heerlijk persoonlijk zo

19. gimena

gimena Niet meer actief

heb het gekrabbeld!;):)

20. gimena

gimena Niet meer actief

zo vonden wij het ook ;)
    zo vindje echt geen 2e kaartje van :);)

Deel Deze Pagina