ja dat klopt ook zeer zeker. ma me baas heeft me onslagen dus zit nu zonder werk. dus vandaar dacht ik maak ze maar zelf.
ff off-topic: heeft ie je ontslagen terwijl je zwanger bent? Dan zou ik dat mooi aanvechten, dat mag niet namelijk.
daar ben ik al een tijdje mee bezig.. ook uitkering aan gevraagt. op dit momend is het even een hell. maar ik krijg vanuit de gemente help van een maatschappelijke werkster. dus maar afwachten
@Gimena Groot gelijk hoor dat je ze zelf maakt!!! Vind het alleen maar knap. Maar klote dat je ontslagen bent nee dat mag inderdaad niet...hoop voor je dat er iets positiefs uitkomt, sterkte!
Ben jaloers op jullie creativiteit Wij hebben de kaartjes gewoon bij een drukkerij besteld. (enveloppen gister nog zitten schrijven) Vond de kosten wel meevallen. Hebben voor 127,- 60 kaarten incl. bedrukte enveloppen. Maar erg knap dat jullie ze zelf maken!
Nou wilde nog even zeggen dat ik dankzij die tip van fotofabriek, zelf een heel mooi kaartje heb ontworpen vind ik zelf en ik heb er 75 nodig en betaal maar 75 euro incl. verzendkosten naar 1 adres en enveloppen en afwerking ben super blij ermee!
Wij hebben ze via de drukker besteld. Waren voor 60 kaartjes dacht ik 170 euro kwijt. Voorkant hebben wij de naam ook op staan en dat koste weer extra.