Koelstra Latinique

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ylona, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met deze kinderwagen?
    Is deze handig in gebruik?

mijn vriendin is namelijk aan het twijvelen tussen de koelstra en de maxi cosi mura 3?

groetjes
    Ilona

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Geen persoonlijke ervaring mee, maar bij ons in de winkel verkopen we de Koelstra al jaren en er zijn bijna nooit geen klachten van. Koelstra bestaat al zo lang en heeft echt oerdegelijke wagens en dat bedoel ik positief.

Maar de Maxi cosi Mura is ook een hele goede en stevige wagen. Die zie je ook eigelijk nooit terug voor reparaties of klachten. Dus wat dat betreft, kan ze gewoon kiezen welke ze het mooist vindt.

3. Duna

Duna Niet meer actief

Ik zou gewoon naar de winkel gaan en ze beide even 'uitproberen'. De 1 vindt dit prettiger en en de ander dat. (ik hou bijvoorbeeld van lekkere grote banden onder de wagen)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    en ik hou van een zwenkwiel aan de voorkant omdat ik anders de hele tijd mijn wagen moet optillen om een bocht om te gaan.

Denk dat een kinderwagen echt super persoonlijk is dus dat wordt testen in de winkel meid.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad gewoon testen...
    En kijken wat ze belangrijk vind, past de auto in de kofferbak, wil ze veel in het bos lopen of in de stad. Hoe gaat het in en uitklappen...etc

Deel Deze Pagina