Vraag aan de creatieve dames

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door blondi, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Een maandje of 2 geleden heb ik bij Kruidvat alle barbapappa knuffeltjes gekocht, je had ze 2 weken terug weer bij Kruidvat.
    Ik ben toen alle filialen hier in de buurt afgegaan omdat ik ze allemaal compleet wilden hebben voor de kleine.

Nu heb ik ze allemaal.. maar ik weet niet wat ik ermee moet doen :)

Op een plankje of op de vensterbank zetten zie ik niet zitten, dat vind ik ook maar zo saai.
    Misschien nog iemand met creatieve uitspattingen? :)
    Barbapapa en mama zijn wat groter als de kleintjes.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    aan de spijltjes van het wiegje/ledikantje vast maken??

3. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    mobiel maken? of zo'n ding die je om de spijlen van de box weeft?

4. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    stiekem beetje jaloers hoor! ben gek op barbarapapa hihi

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Een wagenspanner maken?

6. Schatjeboutje

20 okt 2008
    75
    0
    0
    een lamp van maken?

7. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    ik zou van die mandjes tegen de muur aan zetten of van die grote vierkante lijsten van de ikea.. (zonder t glas) en ze daar in zetten. dus dan kan je ze bijv traps gewijs aan de muur bevestigen. misschien achter t lijstje nog leuk bewerken met een behangetje.

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mobiel vind ik een super goed idee!! Je kan er z'n rondding met gaatje en visdraad voor kopen in de hobbywinkel en dan leuk boven het ledikantje hangen!

Jammer dat ik al een mobiel heb gemaakt, ik word zo creatief door de zwangerschap ;)

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh! Wat hebben jullie goeie ideetjes in die hersenpan zitten :D

Mobiel is idd erg leuk! Ik wilde geen mobiel omdat ik er nergens één zag die ik leuk vind maar dan word ie wel leuk! :D

Vind alle ideetjes wel iets hebben.. alleen een wagenspanner oid gaat niet lukken, daar zijn het er teveel voor :)

@ Polkadot, ik vond ze belachelijk duur voor zo'n klein frut knuffeltje maar ik moest ze hebben. Je hebt de kleintjes misschien nog steeds! Stonden 2 weken terug in de folder.

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Weet niet meer hoeveel familieleden Barbapapa had, maar misschien is het een idee om het te verwerken in een groeimeter?

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    *off topic*
    :$Whaa die heb ik gemist!!:$

Balen zeg! Ga gelijk kijken of ik ze nog ergens kan scoren!! Wij gaan voor een barbapapa kamertje, heb al een muziekdoosje(zoo schattig, met een dansende barbapapa en barbamama) en 't lampje maar de knuffels zijn hier in de buurt alleen heel erg groot en duur te vinden..

Er zijn ook treinen e.d. van hè, heb je die al gezien? Heel duur maar wel super-super-super leuk!!!:D

*on topic*
    Misschien idd een mobile? Bij creaart heb je van die metalen rondjes, die kun je omwikkelen met lint en als je daar weer lintjes, belletjes en die knuffeltjes aan hangt, heb je een hele schattige mobile.

Je kan ook zo'n tak maken en ze daar op, onder, aan hangen/lijmen? Gewoon een grote tak uit het bos zoeken, laten drogen en een kleurtje erop en dan op allerlei manier de Barbapapa's er op/onder/achter maken??

Succes!!

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zo´n tak is ook leuk, en de groeimeter ook!!
    Ga het er vanavond maar eens even met de man des huizes over hebben.. die kan me helpen om een keus te maken ;)

SophieMarie;
    Ik weet niet of je deze site al kent? Denk het haast van wel als je zo'n barbapapa gek bent ;)
    Van Alles Van - Barbapapa - Een Webwinkel vol jeugdsentiment

Is ook erg prijzig maar volgens mij is alles van barbapapa prijzig?:)

13. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

of een wandkleed maken met decor en de poppetjes met klittenband bevestigen
    dat je kindje ermee kan spelen

spinnekop

Deel Deze Pagina