Hoi Hoi, Ik was 9 weken zwanger toen ik al 2 bloedingen had gehad. Met 6 weken een echo gehad waar een trage hartslag te zien was, en met 8 weken weer een echo waar het hartje was gestopt met kloppen. Op zondag 27 nov ben ik begonnen met vloeien. Op 29 nov curretage gehad. Vorige week was het vloeien over. Toen heb ik sex gehad, maar daarna had ik toch weer wat licht roze verlies en wat bruinig. Gister was het ook helemaal over. Gister avond weer sex gehad en nu is het wel gewoon helemaal over. Vorige week heb ik een test gedaan die was direct positief. En vanmorgen weer een test gedaan en daar kwam het streepje na 2 min ongeveer. Na hoelang is het HCG uit mijn lichaam? Volgens de gewone berekening zou ik over 4 dagen vruchtbaar zijn. Ovu testen kan ik nu niet bij houden ivm de hcg, maar ben wel nog een beetje gericht aan het klussen.
Hoi Mammatje89, meestal is de test 4 weken na een miskraam/curettage weer negatief en is het Hcg niet meer op die manier waarneembaar. Maar je bent wel gewoon weer vruchtbaar, dus ik zou inderdaad gewoon doorgaan met proberen. Wie weet heb je wel weer geluk. Ik duim voor jullie. Groetjes Brigitte