Morgen vliezen breken THUIS bij 40.3 week!

Discussion in 'De bevalling' started by Beau03, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beau03

Beau03 Lid

Aug 5, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Morgen worden thuis mijn vliezen gebroken door de verloskundige en kijken we of mijn lichaam het zelf oppakt zodat ik thuis kan blijven. Zoniet dan ga ik naar het ziekenhuis.
    Heeft nog iemand anders hier ervaring mee?

2. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    geen ervaring, de mijne zijn spontaan gebroken, wel een tip; veel onderbroeken klaar leggen en een stoel etc. bedekken met handdoeken want als het eenmaal gebroken is, zit er geen stop meer op! (bij mij in ieder geval) haha wens je veel succes en hopelijk ken je thuis bevallen...

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik wist niet dat dat kon.. Succes morgen en hopelijk kan je thuis bevallen!!

Wat medinalil al zegt.. veel klaar leggen. Toen bij mijn zoontje de vliezen waren gebroken stroomde het eruit en bleef het in golven komen ..

Spannend hoor, succes morgen!!

4. Beau03

Beau03 Lid

Aug 5, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Thanks voor de tip want schijnt dat ik een hoop vruchtwater heb dus ik gooi nog maar wat handdoeken in de wasmachine.. zijn ze morgen op tijd klaar..;)

5. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bij mij heeft de verloskundige ook thuis de vliezen gebroken, om 10 uur! Om 12.45 dacht ik, nou het kon nu wel eens door gaan zetten. De weeen kwamen meteen om de minuut en hielden een minuut aan, om 13.45 heeft mijn man de verloskundige gebeld die er vervolgens om 14.00 was! Ze heeft alles klaar gezet boven, mij van beneden op gehaald en met 3 persweeen en 16 minuten later was onze zoon geboren ;) Dus dat was heel erg snel, ik heb het ervaren als een droombevalling! En heerlijk thuis, wat wil je nog meer!

Heel veel succes, je kunt het! En geniet ervan!

Liefs

Share This Page