hallo allemaal, steeds meer hoor ik om me heen dat zwangeren het kindje al beginnen te voelen... zelf me nicht die een week verder is.. snap er niks meer van wil zo graag een tekentje van leven en het wondertje dat in me groeit voelen... maar ik merk nog steeds niks... als je slank bent duurt het dan langer voor je iets gaat voelen? of juist als je wat voller bent... ik ben erg slank (1.70m en 63kg) mijn nicht is gezet (1.70m en 90kg) kan iemand me helpen? liefs marijke
Je bent pas 13 weken, ik kan me niet voorstellen dat al die zwangeren het al zo vroeg voelden hoor. Nog een paar weken geduld
Nog minstens 4 weken, maar kijk niet gek op als het nog 7 of 8 weken duurt voor je wat voelt hoor! Vaak is het wel zo dat meiden die hun 2e krijgen, het wat vroeger voelen, dan hoor je nog weleens 15 weken ofzo. Maar volgesn mij is de norm zeg maar, nog steeds 'rond de 20 weken' . En als je placenta voor ligt, dan moet je daar zeker vanuit gaan, dan kan het soms nog iets langer duren. Dus : geduld!
Ik voelde het precies met 15 weken ... En was volgens de vk heel vroeg ... Nou ligt mijn placenta ook aan de achter kant...
Jeetje, jij bent ongeduldig zeg! Zoals hierboven al gezegd, het duurt nog echt even hoor. En als je placenta aan de voorkant ligt dan zou het zomaar kunnen dat je het pas met een week of 21 of 22 voelt. Ik voelde het pas met 19 weken. Ik denk dat jij je er nu echt niet mee bezig moet houden, want dan duurt het voor je gevoel extra lang.
Ik had ook mazzel....met 15 1/2 week....maar dat zeg ik dan moet je mazzel hebben en je baarmoeder moet er goed voor liggen. En nog...de eerste dagen voelde ik het regelmatig en n al 2 dagen niks meer....dus waarschijnlijk is mijn baarmoeder iets gekanteld. Echt nog even geduld hoor!
Je gewicht doet er niet toe hoor,je voeld het van binnen he bij een eerste is het zoals de meiden hierboven beschreven,kan maar zo richting de 17/20 weken zijn,ik had het met de eerste met 14 weken,maar dat was wel erg vroeg..het komt vanzelf!
ik voelde voor het eerst heel licht iets met 16 weken maar toen wist ik nog niet heel zeker of dat baby was of wat anders, achteraf was dat dus wel baby
meid geen zorgen hoor. ik voelde mijn eerste kindje pas met 21 week en placenta lag achter. de 2e was zo rond de 15 week en deze beeb begon t rond de 12 13 week maar wel heel af en toe.
Ik voelde pas bij 22 weken iets, mijn placenta lag aan de voorkant. Daarvoor wel soms een kriebel gevoel gehad. Het kan dus nog even duren.
ja maar dat is wel een uitzondering.. Superleuk voor jou , maar niet de standaard! Net als dat veel meiden denken dat ze een echo krijgen met 6 of 7 weken, omdat ze dat zoveel horen/lezen. Terwijl het echt normaal is om pas je eerste echo met 11/12 weken te krijgen... en alleen op medische indicatie vroeger.
mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik voelde de kleine vanaf 12/13 weken voor het eerst moet wel zeggen dit is me tweede zwangerschap dus vandaar dat ik het eerde voelde
Ik voelde de kleine voor het eerst met 14 weken. Moet er wel bijzeggen het is mn 4e zwangerschap dan herken je het wel eerder
Soms denk ik ik voel wat! Want ik heb af en toe een jeukend gevoel van binnen, maar je weet niet wat je moet voelen dus ik wacht het ook nog maar gewoon af.
Dat jeukende gevoel had ik ook en dat bleek toch de kleine te zijn,maar echt voelen was met een week of 20....