geboortepost.nl, iemand mee bekend???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door claire1978, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Heb net de blije doos geopend en daar zat een reclamefolder in van www.geboortepost.nl
    Lijkt me wel iets. Heeft iemand hier ervaringen mee???
    Goede/slechte???

Ik lees het graag!

Groetjes Claire

2. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Goeie ervaring mee! Ga ze nu weer daar (laten) maken. Je moet wel even een proefdrukje bestellen want de kleur kan iets anders uitvallen.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hebben er ook goede ervaringen mee! Dit keer gaan we weer gebruik maken van hun diensten.

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nichtje heeft ze ook daarvan en was erg tevreden!

5. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

hoe gaat deze website te werk? je maakt op voorhand een kaartje en doet direct na de geboorte de bestelling, of bestel je van te voren en geef je na de geboorte de gegevens door?

6. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Je maakt op voorhand het kaartje zo ver mogelijk klaar, en de adressenlijst ook (als je ze rechtstreeks wilt laten versturen). Als de kleine is geboren kun je de laatste gegevens aanvullen en dan bestellen. Als je voor een bepaald tijdstip besteld (weet zo niet hoelaat) zijn ze de volgende dag op de plaats van bestemming.

7. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    als je voor 15:00 je bestelling doorgeeft... liggen ze de volgende dag op de mat!
    Heb ook van deze dienst gebruik gemaakt (ook voor mijn trouwuitnodigingen, hebben ze de trouwpost.nl versie voor) had de kaart helemaal klaar gezet voor mijn vriend. Hoefde alleen maar de juiste datum in te vullen en op verzenden te klikken. Het adressenbestand kan je uploaden, zij versturen alles dan voor je. Maar je kan ook al eerder de enveloppen thuis laten bezorgen en zelf schrijven!

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

Heb hele goede ervaringen met trouwpost.nl (zelfde bedrijf). Kaartjes bleken een andere kleur dan de proefdruk, terwijl er slechts een paar dagen tussen zat, dat kon natuurlijk niet (had te maken met een wissel in de machine ofzo). Heb toen gemaild en ze hebben van mijn zelfgemaakte afbeelding de kleuren verbeterd en de kaarten opnieuw opgestuurd. Helemaal gratis! En supersnel! En de kleuren waren zo ontzettend veel beter dan ik ooit zelf had kunnen doen!

Een week of 2 erna wilde ik uitnodigingen sturen voor een door mijn schoonouders georganiseerd trouwfeestje en ook die afbeelding hebben ze voor me omgezet qua kleur. Helemaal goed!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Hier hele goede ervaringen met geboortepost, heb bij beide kinderen hun geboortekaartje daar laten drukken. Wel zo makkelijk, want bij de tweede kon ik gewoon het adressenbestand gelijk nog een keer gebruiken.

Deel Deze Pagina