Hallo, ik zoek mallen van vis figuren om mee op de muur te tamponeren. Ik wil graag een onderwater kamer maken. Andere ideen, en dingetjes voor in de onderwaterkamer zijn welkom!
Ik heb een douchegordijn gehaald met visjes, schelpen enz Die in stukken geknipt en in lijstjes gedaan Erg leuk
Heb ik pas gedaan! Bij de praxis hebben ze band voor tegen de muur. Plm 90 cm hoog, dit met vissen, zo mooi! Daarboven heb ik geel behang gedaan. De andere wanden ook boven geel en de onderste helft blauw. Dit gescheiden door een 15 cm brede band met dolfijnen. Onder is water en het geel is strand. Het geel is vrij donker, maisgeel. Bij Leenbakker heb ik twee hoeslakens gehaald (ook geel) en twee dekbedovertrekken met vissen. Stapelbed voor de meiden. Schitterend geworden, ze zijn er dolblij mee!
Om te tamponeren... even op internet kijken voor een vissenkleurplaat... Die uit een sheet knippen en je hebt een mal. En anders eens kijken bij de praxis ofzo... daar hebben ze ook mallen (Hema geloof ik ook en hobbywinkels)
Ja allemaal goede ideeen, merk ik al! Ik kan de kamer alleen niet behangen omdat er stucktuur verf op de muren zit, vandaar dat ik wil schilderen. Maar ik lees al genoeg andere leuke ideen Als iemand nog meer tips heeft hoor ik het graag!
Je kunt hem ook in de kleuren schilderen. De band van de praxis kan ook over structuur heen. Ik heb nog een stuk over en denk dat ik daar wat koral en vissen uitknip om op de andere wanden te plakken.
wij gaan ook een onderwaterkamer maken voor Lars. Bij ikea kan je die netjes kopen waar je speelgoed in kan doen. Ipv ze vertikaal te hangen kan je ze horizontaal hangen en allemaal kleine knuffels van onderwater in doen en aan vast maken. Die knuffeltjes verkopen ze ook bij ikea. Verder hebben wij bij Ikea nog veel meer ingeslagen voor zijn kamer, blauwe plasticken ballen aan een stok (luchtbellen) opblaas schildpaskussen, dekbed met bellen erop. De muren doen we blauw waarvan 1 muur een muurschildering krijgt diemijn schoonzus gaat maken. De andere muren krijgen een golf effect met hier en daar een luchtbel.
Ja hahaha je kan niet vroeg genoeg beginnen he hihihi. We gaan met zijn kamertje beginnen als ik zwanger ben van de 2e, dus we hebben nog even hihihi Maar ik ben me vast aan het orienteren wat je allemaal kan doen in een onderwater kamer. Ik ben ook gek op de Ikea, dus dat is ook een hele goede tip! ik zit er ook over te denken om daar zo'n mee groei bed te kopen voor hem, die je kan omhoog klappen aan het hoofd en voeten eind. (vanaf Jan. gaan we voor de 2e)