Ik heb het twee keer gebruikt. Eerste keer een verademing met rugweeën. De tweede keer vond ik het bloedirritant (geen rugweeën) en wist ik niet hoe snel ik dat ding weer van mijn rug moest halen. Wel fijn om er eentje in huis te hebben voor het geval dat. Meeste verzekeringen vergoeden dit ook (huur). Je mag het dan zo'n week of zes thuis houden.
ik heb hem ook gratis via mijn verzekering. bij mijn vorige bevalling heftige pers/rugweeen en heb ik hem in huis voor de zekerheid. als ik hem dan wil proberen/ gebruiken dan kan ik hem meteen pakken. ik ben benieuwd...
Ik heb hem 1 weee geprobeerd maar vond het helemaal niks. Te afleidend. Ik wilde liever de stevige druk van warme handen van mijn man ipv tinteling
Ik ben heel benieuwd, ik kreeg hem vergoed dus heb hem maar besteld voor de zekerheid. Ik zou thuis bevallen, maar mijn VK en Gyn vonden dat ik in ziekenhuis moet bevallen. Heb de TENS wel in mijn tas klaarliggen.
Ik heb m ook besteld en (elle) maár nog geen ervaring mee..! Hij koste 95 incl verzenden en mijn verzekering vergoed 80 euro. Geen dure aanschaf vonden wij!
Ik heb 'm ook aangeschaft!! Kreeg ook bijna alles vergoed.... Ben benieuwd!!!! M'n verloskundige heeft er hele goede ervaringen mee van andere bevallingen...
Ik ga hem ook zeker bestellen aangezien hij toch zo goed als vergoed wordt door me verzekering. Mijn vk had er ook positieve woorden over. Vooral in het begin schijnt het wel fijn te zijn, maar er zijn er ook die het niks vinden als ze hem gebruiken. Nou ja dat is dan maar zo....
ik heb inmiddels de bevalling achter de rug en hem niet gebruikt. omdat ik ben ingeleid met een veter begonnen de weeen vrij onverwacht en direct een weeenstorm en ben onder de douche gaan zitten. mijn vriendin heeft hem wel gebruikt en is er heel enthousiast over!
Ok ja het zal er net om hangen idd hoe alles loopt of je hem gebruiken zal of niet. Heb net een filmpje gekeken erover en uit onderzoek is gebleken dat 80% van de vrouwen die hem gebruikt heeft er baat bij heeft....dus het is de moeite waard!! Is alles wel goed gegaan met je bevalling? Lekker thuis?
Heb hem bij de bevalling van m'n dochtertje ook gebruikt. De Elle Tens. Het is uiteindelijk wel een ks geworden, maar tijdens de ontsluitingsweeën vond ik het wel fijn. Je hebt dan toch een soort controle over dat apparaat. Als er een wee op kwam drukte ik op de boostknop en zo kon ik me goed concentreren. In het ziekenhuis hadden ze er (toen, 3 jr geleden) geen ervaringen mee. Ook toen de ontsluiting niet verder ging en ik aan het ctg en infuus met wee-opwekkers kwam te liggen, mocht ik hem gewoon door gebruiken. Toen besloten werd tot een ks, moest ie wel af. Toen was ie ook niet meer nodig. Weet nog niet of ik hem bij deze bevalling weer ga gebruiken.
Ik heb bij de 1e en 2e bevalling weeen gehad die door merg en been gingen en bij de 3e bevalling veel minder heftig, door het tens apparaat, ik vond het een super apparaat, als ik dat had geweten, had ik het eerder gebruikt. En t.s, heb jij hem nog gebruikt met je bevalling, zie dat je al bevallen bent: gefeliciteerd!
Klinkt goed! Waar kun je deze tens bestellen? Gewoon bij je verzekering? Of in een winkel en dan de rekening naar de zorgverzekeraar? Ik ben heel benieuwd
Dan toch maar even klaar zetten!!! Ik heb er eentje thuis vanwege fibromyalgie (reuma) dus dan kan ik hem net zo goed even inpakken! Bij Siem rugweeën gehad, dus ik ben bang dat ik dat weer krijg! En als ik het niks vind, dan zijn de plakkers er zo weer af!!!
Mijn verloskundige had ze in bruikleen, kostte me niets. Een paar weken voor de bevalling kreeg ik het apparaatje mee naar huis. Ik zou het even bij je verloskundige of gynaecoloog navragen. Ik had bij de 1e en 2e dus ook erge rugweeen, ik kon het toen echt bijna niet meer uihouden van de pijn. Bij de 3e had ik daar dus echt stukken minder last van. Heb hem wel afgedaan toen ik ging douchen in het zh, maar na de douche kwam de kleine al(moesten na de douche naar het bed terughaasten, had op de alarmknop gedrukt in de douche) en had ik geen tijd meer om het apparaatje weer aan te sluiten. Denk ook niet dat het apparaatje de scherpe pijn van het persen weg kan nemen, maar voor de weeenpijn was het top.