Dames, Wanneer zijn jullie de slijmprop verloren bij jullie eerste kindje? Zijn jullie die überhaupt verloren? hoe lang na het breken van de vliezen of weeen mochten jullie het wondertje vasthouden? Het is mijn eerste uitgerekend over 10 weken zo benieuwd wat eerste teken is en hoe lang het daarna duurt. Mijn partner denkt slijmprop en anders vliezen. Las al als vliezen breken dat je binnen 24 uur meestal bevalt. Heb sinds 3 dagen echt vreselijk last van mijn bekken alsof kindje heel laag ligt al.
Geen slijmprop verloren, geen gebroken vliezen en ook helemaal geen gerommel of tekenen vooraf. Op 40,1 weken om 2 uur 's nachts begon de eerste wee en om 11.26 uur ons meisje in m'n armen!
Hier geen slijmprop verloren. Om uur of 5 me vliezen gebroken snachts Gelijk weeen begonnen. Volgende nacht om 3.14 is ons meisje geboren
Hier 2x de slijmprop verloren. Met een week of 33 en met een week of 38. Met 39+1 om 19.15 de eerste wee. om 19.45 (4 weeën gehad, toen braken mijn vliezen) Met 39+2 om 6.42 uur geboren
Gen prop verloren..ook geen gebroken vliezen. De weeen begonnen op een zondag rond 6 uur s ochtends en op maandag nacht 23.40 werd ze geboren. Voor deze moet ik nog ff afwachten.
Slijmprop verloren met 38,5 week.. met 39,1 weken braken mijn vliezen, na 3 uur begonnen de weeën. en met 39,2 is ze geboren..
Twee keer geen gebroken vliezen en geen slijmprop verloren. Bij de eerste heb ik er van zaterdag 20 uur tot maandagmorgen 2 uur over gedaan. Bij de tweede van 1 uur 's nachts tot s'middags half vijf. Beide over datum overigens.
Starten met gebroken vliezen gebeurt maar bij 10%. Is mij een keer gebeurd en toen begonnen 3 uur later de weeen. Tussen slijmprop verliezen beginnen van weeen kunnen dagen of zelfs weken zitten, of je merkt het niet eens.
Ik ben bij mijn vorige 10 dagen voor ik beviel (op de uitgerekende dag) mijn slijmprop verloren. Nu ben ik hem al verloren twee weken geleden.
Niet. Ik werd ingeleid met precies 42 weken. Om half 11 in de ochtend kreeg ik het infuus en om 17u is ze geboren Nu ben ik nog maar net een paar weken weer zwanger en hoop dat het bij deze wel een natuurlijke bevalling wordt, die uit zichzelf gaat.
Hier geen slijmprop verloren. Toen ik 47 uur ww had zijn mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis en 3 uur later was ze er. Met een beetje hulp van de wwen opwekkers omdat mijn wwen hun werk niet deden.
Ik dacht van tevoren dat zal mij toch niet gebeuren. Mijn moeder vond het niks dat ik tot 38 weken nog ging zwemmen stel je voor dat me vliezen in het zwembad zouden breken en ik het niet zou merken. Toen zei ik ook mam dat gebeurd maar bij 10%. Hier toch gebeurd gelukkig snachts maar was zoveel dat ik blij was dat het niet in de supermarkt is gebeurd
Hier bij stoere ridder geen prop verloren en ook geen vliezen gebroken. Om een uur of 5 smorgen kreeg ik de eerste wee. Ben toen naar beneden gegaan en heb nog een paar boterhammen gegeten in de veronderstelling dat het wel weer zou zakken. Om 07.00 toch naar het ziekenhuis gegaan om 11.00 smorgens is stoere ridder geboren. Bij onze schone jonkvrouwe hoop ik thuis te bevallen en ben ik heel benieuwd hoe lang het gaat duren
Met 40 weken en 3 dagen: Om 2.15 uur weeen, om 3 uur braken mn vliezen en uiteindelijk om 17.00 uur geboren dmv spoedkeizersnee. Slijmprop nooit gezien.
bij de 1e ingeleid, geen slijmprop gezien bij de 2e werd ik snachts om 02:30 wakker van lichte ween. toen verloor ik ook stukken van de slijmprop. ik vond het aardig goor op de uitgerekende datum ben ik om 19:37 bevallen.
Ik heb mijn slijmprop al met 30 weken ongeveer verloren.. met 40+3 heeft de vk mijn vliezen gebroken omdat ik wel al 3cm opening had maar zonder weeen.. om 14:15 vliezen gebroken(stuggevliezen) en kwart voor 3 eerste wee en meteen weeenstorm.. en 17:12 had ik mijn zoontje in mijn armen
hier ook geen slijmprop verloren afgelopen donderdag er achter gekomen dat ik al ruim 3 cm ontsluiting heb donderdag avond weeen gehad maar die zijn gestopt. sinds dien geen weeen meer gehad.. is dus afwachten
Week van tevoren slijmprop verloren. 's Avonds rond 22 uur braken m'n vliezen en om 8.19 uur had ik mijn dochter in m'n armen..
Geen slijmprop verloren, geen gebroken vliezen, geen voortekenen of wat dan ook. Om 00:30uur kreeg ik wat buikpijn toen dacht mmmm wat is dit en om 02:53uur is onze dochter geboren. Geheel onverwacht met 37 weken.
5 weken voor mijn bevalling ben ik de slijmprop verloren.. mijn vliezen braken om kwart over 3 gelijk om de 3 minuten weeen en om 21:38 was mijn zoontje geboren