ik heb vandaag gebeld..ik ga 'm huren..helaas vergoedt mijn verzekering niks..nog gesproken met iemand die daar werkt en zij zei ook..het haalt de scherpe randjes eraf..en idd vroeg al aansluiten..ben benieuwd .
hi dames, waar ik ook benieuwd naar ben is naar de verschillende merken. Zit er een verschil in de apparaten? is de een beter, gebruiksvriendelijker? ik kan daar nergens iets over vinden namelijk...
Een vriendin van mij heeft er hele goede ervaring mee, dus ik heb 'm ook serieus in overweging. Wat ik me nog afvraag is of je bij het gebruik van de tens ook nog over kunt schakelen naar andere pijnstilling (pompje of ruggenprik) als je de pijn toch niet aankunt. Weet iemand daar iets van?
Denk wel dat dat gewoon kan hoor, ik zou niet weten waarom niet.. De tens is geen medische pijnstiller (voor zover ik weet ), dus ik zie ook geen reden waarom je naast of na de tens geen medische pijnstiller zou krijgen Ik ben na dit topic toch ook wel overtuigd. Ben benieuwd! Misschien gooi ik 'm tijdens de bevalling alsnog wel aan de kant, maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd!
Ik heb de TENS gebruikt én (daarna) een badbevalling gehad. Het klopt dat je de TENS vroeg moet opplakken, je kan beginnen met een lage toestroom en die dan geleidelijk aan verhogen. Op een bepaald moment ben ik in bad gegaan (de laatste 2.5 uur van de bevalling) en dan heb ik de TENS helaas moeten verwijderen. De 3-4 minuten tussen het verwijderen van de TENS en het binnengaan van het bad waren écht écht niet aangenaam. En eerlijk is eerlijk, de TENS werkte bij mij beter dan het bad - maar ik vind het zalig dat ik een badbevalling heb gehad! Dus, aan de TENS makers: een waterproof versie zou een gat in de markt zijn!