Na lang zoeken hebben wij hem eindelijk gevonden! Een tafelblad voor op de stokke kinderstoel.. De levering is goed gegaan, en ook nog voor een goede prijs! (aangezien ze bijna nergens te verkrijgen zijn) www.shopvoornop.nl Ik zou zeggen, neem er een kijkje! Want het tafelblad is ideaal! Laat me weten hoe jullie hem vinden, ben benieuwd! Groetjes!
Hé ik wist niet dat dat bestond. Ziet er mooi en degelijk uit! Wij hebben de Tripp Trapp nu net besteld. Ik ga hem eerst maar eens zo proberen, maar mochten we het blad missen ga ik deze zeker bestellen!
Hey, het blad kost geloof ik 55 euro.. Wel duur, maar het is je geld wel waard.. (vind ik tenminste!) Wij zijn er zo blij mee haha! de link naar de site is: Shop voor Nop - de voordeligste winkelstraat op het internet Misschien dat hij het nu wel doet.. Groetjes! Maureen
handig! mssn bestellen we er nog wel eentje. op zich vind ik het altijd gezellig als hij helemaal kan aanschuiven, maar soms is het gewoon wel handig... kan je nog steeds dat leertje tussen de benen bevestigen, want dat zie ik niet goed op de foto's... of wordt dat dan een open gat?
Ik vind het grote voordeel van de stokke juist dat er geen blad voor zit. Geen sta in de weg kinderstoel die je niet onder de tafel kunt schuiven. Ik vind zo'n blad totaal niet nodig.
Ik vind juist ook het grote voordeel dat er GEEN blad aan zit. Als ik een kinderstoel met blad had gewild, had ik voor een totaal andere stoel gegaan. Nu zit de kleine gewoon lekker met ons aan tafel te eten, zonder een blad dat in de weg zit.