Hey dames! Zoals je aan mn banner kan zien is het moment bijna aangebroken, en ik zit met zo'n zeurende vraag in mn maag. Ik hoor van velen dat je 2 luier-emmers nodig heb, waarom 2??? logisch dat 1 op slaapkamer moet staan bij commode, daar flikker je vieze luier in en leeg je beneden in container. maar waar zou je 2de voor nodig hebben ?? Liefs!
Spannende dagen hoor! Maar even over je vraag: wij hebben maar 1 luieremmer (naast de commode) en heb nog nog een 2e gemist.. zou idd ook niet weten waar die gebruikt zou moeten worden, onze man wordt alleen maar in de slaapkamer verschoond
Heb er ook geen flauw idee van.Misschien dat die 2e geadviseerd wordt voor onder het badje.(Water weg laten lopen na het badderen)
wij laten het water weglopen in een gewone emmer. Net zo handig en minder duur dan een luieremmer. Die emmer staat bij ons op de badkamer en niet op de babykamer.
dankje ja ik snapte het ook niet 2 emmers... je ziet wel van die dispencer dingen met van die ringen/casettes ofzo, maar dat vind ik weggegooit geld, normaal emmertje kan toch ook gewoon met een pedaalemmer zak erin
Ben je niet in de war met de emmers die je nodig hebt voor een thuis-bevalling? Vaak staan er dan 2 emmers op de lijst en die worden door de verloskundige gebruikt om allerlei afval in te gooien tijdens de bevalling. Wat je met 2 luieremmers zou moeten is mij namelijk ook een raadsel.
Minke: dat is misschien wel het geval geweest... ik zou inderdaad een thuisbevalling krijgen maar dat is verledentijd, we moeten nu naar het ziekenhuis als het zover is
Vaak is er ook verwarring met de namen. de gewone luieremmers die je vaak hebt bij badsets, die met die deksel worden luieremmers genoemd en die dispencers met die cassettes worden ook luieremmers genoemd.
ja en ik heb die gene die bij het badje hoort das toch genoeg voor de luiers bij commode neem ik aan ???
dankje voor antwoorden meiden oja en begin nu mn slijmprop te verliezen, en heb vanaf 6uur vanmorge voorweeen.
Ik heb 1 luieremmer.. En die komt beneden in de bijkeuken te staan, met een biotexsopje.. ( ga dus voor de wasbare luiers) Vieze luiers dus mee naar beneden.. En voor onder t badje?? Een gewone emmer is toch net zo effectief...
Hier ook maar 1 luieremmer. daar gaan de plasluiers in. Poepluiers gaan meteen naar buiten. Succes met de bevalling!
O wat fijn meid! Ook al weeen?? Lijkt me zo heerlijk als je je wondertje vandaag in je armen kunt sluiten!
heb sinds 6uur voor weeen, zijn nog niet over gegaan naar echte weeen, vraag me af wanneer die gaan komen...
ja ik zit voorlopig nog wel ffies op t forum moet toch mn tijd invullen haha Die minuten gaan anders zeer langzaam. hoop dat vk beetje snel komt, want ik zit nu met tientalle vragen in mn hoofd, beetje zekerheid met wat ik allemaal kan verwachten komende uren is wel lekker
Schrijf je vragen even op Die vergeet je anders als ze dr zo is. Tenminste dat was bij de bevalling van mijn dochtertje zo. Is het jullie eerste kindje?