Lieve meiden, Ik ben bezig met het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes en nu zag ik dat er leuke geboortezegels (met ooievaar) te krijgen zijn. Nu zie ik dat deze zegels 22 per 50 stuks zijn en volgens mij is dat dus niet goedkoper dan gewone zegels.... Wat is nu precies het nut van deze zegels? Ze staan leuk op de enveloppen maar meer is het toch niet? Ze zijn in ieder geval niet voordeliger (zoals kerstzegels)... Kan ik de overgebleven zegels daarna gewoon als normale postzegel gebruiken? Alvast bedankt!
Precies ze zijn gewoon omdat het leuker staat dan de standaart postzegels. En ja, je kunt ze ook gewoon gebruiken om andere post mee te versturen, alleen een verjaardagskaartje met een geb.postzegel staat wat gek .
Nou ik gebruik de zegels die ik over heb gewoon voor de andere post. Vind het ook zo zonde om ze weg te gooien. Verder heeft het helemaal geen meer waarde behalve dat het erg leuk staat.
Volgens de dame bij ons op het postkantoor hebben de kaarten met geboortezegels wel voorrang, heb er echter weinig van gemerkt want de kaarten kwamen pas na 5 dagen aan
wel hoor met rouwkaarten en geboorte kaarten krijg je voorang ik heb ze twee jaar geleden bij het postkantoor gebracht en kreeg voorang
mijn zoontje is 13 december geboren en tussen alle kerstkaarten door hadden ze het kaartje volgende dg in huis
Ik heb ook nog geboortezegels over. Op de gewone post vind ik het ook een beetje gek staan. Ik heb geluk dat er een aantal vrienden van ons ook een kindje kregen (gaan krijgen) Op een felicitatiekaartje staat het ook leuk toch?
Idd daar heb ik ze ook nog voor liggen, maar nu nog zorgen dat die vrienden van ons ook kindjes gaan krijgen. Ik vrees alleen dat dat nog wel even gaat duren . Overigens kaartjes die 2 weken onderweg zijn geweest vind ik persoonlijk niet kunnen. Klacht bij de tpg indienen?