@tamara2703 echt super thanks!! ik had buskaartje al gevonden en vond die al leuke ideeën hebben alleen best prijzig... supergeboortekaartjes.nl ga ik ook wel slagen denk ik! Nog meer sites met van die apparte kaartjes?
die heb ik ook al opgeschreven.. Alleen vind ik het leuk als er een dingetje bij het kaartje zit! Vind die flessenpost wel echt heel gaaf!!
Ik vind deze heel erg mooi. Waarschijnlijk ga ik hier een kaartje van kiezen of zelf maken. Sprookjesgeboortekaartjes - geboortekaartjes met foto
GAAF!!!!!!! Echt super leuk! Ook helemaal retro! Ik zal dadelijk ff onze kaartjes showen, moet ik ze alleen even anoniem maken, hihi.
geboortekaart BX064: Ster Logo wij hadden deze erg gaaf en leuke reactie op gekregen maar het moet wel je smaak zijn natuurlijk. welke het deze keer wordt laat ik nog even geheim hahaha
Wat een leuke kaartjes zag ik ertussen staan. Ik wil w.s een cd (of cdrom) als geboortekaartje doen en dan zelf ontwerpen. Met daarop liedjes en evt foto's van beebje. Geen idee of dat gaat lukken maar ik hoop het wel. Ik heb nog alle tijd.
@Rinnie heel leuk! @vogeltje, ook echt gaaf, knap zeg dat je zoiets zelf kunt maken. De flessenpost is ook heel leuk, maar ML heeft liever een 'gewoon' kaartje. Er is ook zoveel keuze. Leuk om jullie kaartjes en links te zien. Wie nog meer?
wij hebben een gepersonaliseerd kaartje van Allerliefstebaby Geboortekaartjes (Geboortekaartje nummer 039 A - Geboortekaartjes, Broertje, Zusje, Vrolijk, Lente, Zomer, Kindjes, Wandelwagen, Koets) En dan heeft de ontwerpster aan de hand van foto's die ik haar had gestuurd een cartoon gemaakt van de trotse zus en broers (helemaal nagemaakt tot aan de kleding, echt super!). Als ik straks bevallen ben zal ik het kaartje wel uploaden!
Jammer dat de echt leuke en unieke ideeen ook nog eens voor een euro aan postzegel nodig hebben.. Bedoel vind 3,50 per kaartje, keer 100 stuks toch echt de max... Maar er staan echt leuke ideeen tussen hoor!!
Wat vind je van deze?? Fantasie- en sprookjesgeboortekaartjes metfoto Mijn vriendin heeft hier haar kaartje vandaan! Ik vind ze erg stijlvol!
Dat probleem had ik ook! Ik was toen erg blij met de volgende 2 sites: Gupje.com Pimpelmees.com Uiteindelijk is het een kaart van gupje geworden en hebben we onwijs veel complimenten gekregen