Hoi, Helaas ben ik ook op deze site terecht gekomen. 3 weken geleden tijdens de 20 weken echo hebben wij helaas het slechte bericht gekregen, dat ons kleine meisje een chromosoomafwijking heeft. Hierdoor kon ze geen eervol leven hebben en hebben wij dan ook helaas de keuze moeten maken, voor zover je het een keuze kunt noemen, om de zwangerschap te beeindingen. Anderhalf week geleden ben ik dan ook bevallen van ons dochtertje Iris............ Twee dagen ben ik in het ziekenhuis geweest en daarna weer thuis. Wel bevallen maar geen babytje in mijn armen.....heb het er erg moeilijk mee. Nu ben ik nog thuis, lichamelijk en geestelijk is werken nog geen optie.... Is er iemand die helaas hetzelfde of net zoiets als mij heeft meegemaakt??? Liefs
Inge, ik heb geen ervaring met wat jij hebt meegemaakt maar wil je feliciteren met de geboorte van jullie dochter en tegelijkertijd heel veel sterkte wensen met jullie verlies... Lijkt me heel erg moeilijk...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en heel veel sterkte met het verlies. Wij hebben helaas hetzelfde mee gemaakt, wij hebben vorig jaar de zwangerschap na bijna 23wk afgebroken en ons dochterje verloren, en begrijp je verdriet dan ook heel goed. Ik dacht dat er nooit meer een tijd zou komen dat ik me beter zou voelen, maar na 4 mnd was is weer zwanger en we hebben inmidels een gezonde dochter. Als je een lotgenoten groep zoekt zou je kunnen mailen naar czb (contactgroep zwangerschaps beëindiging), dit is een mail lijst waar vrouwen die een gewenste zwangerschap hebben afgebroken met elkaar mailen. Ik heb er veel aan gehad.
Hallo, Ik wens je veel sterkte in deze heftige tijd. Ook ik weet wat het is om een zwangerschap af te breken. Onze zoon had geen kans om buiten mijn baarmoeder te leven. Sterkte, neem je rust, denk aan jezelf, er komt zoveel op je af. Linda
Ik heb het niet meegemaakt , maar wil je graag heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd en de tijd die komen gaat ........en neem de tijd , werken kun je altijd nog ................................... knufffff
Gefeliciteerd en ook gecondoleerd met jullie meisje Iris*. Heb zelf ook de zwangerschap van onze dochter Aimée* moeten afbreken omdat ze niet kon leven buiten mijn buik. Het is ontzettend moeilijk vooral de eerste weken alleen maar gehuild. Voorlopig moet je nog niet denken aan werken hoor je hebt iig recht op minstens 10 weken verlof! Veel sterkte met alles
proficiat en tegelijk ook gecondoleerd met het verlies van jullie practhige dochtertje IRIS(zeer mooie naam trouwens)! Praat over je gevoelens krop het niet op. het zal een zware tijd zijn nu maar hopelijk na regen zonneschijn! veel sterkte
Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter Iris(mooie naam) Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Denk vooral aan je zelf. Ik ben 21 november bevallen van ons doodgeboren zoontje en ik ben 3 jan. weer begonnen met werken in ons bedrijf. (maar 2 halve dagen hoor)Ik kan het gewoon nog niet aan om volledig mee te draaien.
Gefeliciteerd met jullie dochter Iris maar ook gecondoleerd... wat erg dat jullie meisje veel te vroeg een sterretje moest worden. enorm veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd en het allerbeste voor de toekomst. Welkom op dit forum... er zijn genoeg meiden die helaas hetzelfde hebben moeten meemaken.
Hoi ingegr, Helaas welkom op dit forum. Wij zijn 16 december onze tweeling verloren door een bacterie die ik vermoedelijk bij het terugplaatsen van de eitjes in mijn baarmoeder heb gekregen. Allereerst wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie dochtertje Iris en daarnaast ook condoleren met het verlies. Wat hebben jullie haar een mooie naam meegegeven. Hebben jullie haar ook laten cremeren of begraven? Ik ben zelf op dit moment (op aanraden van mijn gyn) het boek "Stille baby's" van Christine Geerinck-Vercammen aan het lezen. Ik lees hierin zoveel herkenbare dingen. Kijk maar eens op marktplaats (stonden er een paar weken terug nog een aantal op). Ook vind ik hier op het forum heel erg veel steun van meiden die hetzelfde mee hebben gemaakt. Het is erg fijn om met lotgenoten te praten. Heel veel sterkte de komende tijd, en als je wilt, mag je me altijd PB'en. Liefs, MissQ.
Wij hebben het ook meegemaakt kregen ook met de 20 weken echo te horen dat er iets niet goed was toen volgde veel echo's een vruchtwater punctie en uiteindelijk ook besloten de zwangerschap te beeindigen zwaarste keuze uit mijn leven. Ben ook met 23 weken bevallen en vind het nu na bijna 3 jaar nog moeilijk
Gefeliciteerd met jullie dochtertje Iris*, helaas is ze maar kort bij jullie geweest, te kort. Sterkte daarmee. Zelf heb ik in oktober mijn dochtertje verloren bij 23wkn. Nu, bijna 4 maanden verder ben ik nog maar halve dagen aan het werk. Het gaat langzaam steeds beter maar het heeft gewoon tijd nodig. Neem de tijd die je nodig hebt. Het is niet niks wat je mee hebt gemaakt. Sterkte! Ik hoop dat je hier wat steun kan vinden en anders mag je me altijd PBen.