Ik zit net So you wanna be a popstar? te kijken en kom eigenlijk nu al tot de conclusie dat er maar 1 is die een beetje goed kan zingen, en dat is Maaike (trouwens niks ten nadele van Henk hoor, ik weet namelijk dat er hier iemand is die hem persoonlijk kent ). Mijn mening kan natuurlijk nog veranderen in de loop van de uitzending, maar na wat ik vorige week gezien heb.... Wat vinden jullie er eigenlijk van?
Ja vind ik ook. En ik vond haar ook niet echt denderend. De Shirley ofzo zingt ook niet mooi, maar wel zuiver. Verder is het allemaal bagger. Die kerel van zojuist was ook wel oke.
Ja maar het gaat niet echt om het schattig zijn maar om het kunnen zingen Maaike is van begin af aan al mijn favoriet, zij heeft het tot nu toe nog elke keer voor elkaar gekregen dat ik met kippenvel zit. En ik moet zeggen, die Henry kan ook wel zingen, maar ik zie zo'n iemand nog niet echt een "popstar" worden...
Toch vond ik Sherilyn vanavond ook erg mooi zingen. Marilyn vond ik ook niet goed. Toch kan ik het niet eens zijn met zo'n jury die dan een 3 geeft. Zo'n mensen hebben wel een week hard gewerkt om daar te kunnen staan. Als ze moeten afvallen gebeurt dat ook wel zonder dat er een 3 wordt gegeven, een 5 kan dan toch ook, toch ? Groetjes, Nikki F
ik vind die henry wel goed, maar word denk ik op den duur wel saai, ik vind ook maaike de beste, merilyn kan ik wel schieten, wat een dom kind zeg en zingen kan ze ook niet hahaha sherilyn kan leuk zingen voor haar leeftijd, maar ze zal nog geen popster kunnen worden denk ik... ze mag toch nog niet optreden enzo dus denk dat die nog even een paar jaartjes moet wachten... liefs marieke
Maayke vind ik wel goed. Henry kan ook wel zingen, maar vond hem leuker met gitaar en mondharmonica. Denk alleen niet dat hij de popstar is die gezocht wordt.
Vind alleen gordon leuk die de draak heeft proberen te steken met Gerard Joling door een shirt te dragen met de tekst: so you wannebe a poepstar? Heb dus voor Isa omdat ze altijd na een volle luier haar omkleedkussen ook onderpoept een shirtje laten drukken met de tekst: I am a poepstar
Henry werkt bij mijn vriend! hahaha. Is idd niet echt een "popstar" maar ik heb 1 aflevering gezien, en vond het toch niet heeel slecht... Verder heb ik niet echt gekeken, was nieuwsgierig naar die collega!
ik vindt maaike ook de beste (en dat is niet omdat mijn broer haar sponsort en ze uit mijn geboortedorp komt ) ze zingt gewoon echt mooi
Maaike is idd heel heel goed! Gaat volgens mij ook wel winnen. Maar ik ben gisteren bij de liveshows geweest en ik ken henk dus ben ik daar voor! Hij kan gewoon zingen ken hem al veel langer, maar het maakt niet uit wat ze zeggen! Ok geef gelijk hij gaat niet winnen maar hij kan wel zingen en die jonge gastjes zoals tim en willem, die gaan alleen door omdat ze een leuk koppie hebben!
maaike zingt idd supergoed en ben ook helemaal weg van Henry. Ik vind marilyn ook 3x niks.. Ik denk dat maaike gaat winnen en stiekem hoop ik dat Henry ook ver komt. Ik gun het die man zo en vind zijn stem helemaal geweldig. Mijn stem gaat dan ook steeds naar Henry uit.
Ben ook erg benieuwd wie er vanavond tijdens de sing-off uit gaat. Ik hoop eigenlijk Marilyn, vind het maar een overdreven typje...
Ik heb al ff niet meer gekeken, dus weet niet of hij er nog bij is.. Maar die zielige wannabe Jim-Jantje (weet z'n naam niet) vind ik toch wel ZO ONTZETTEND afschuwelijk! De enige 2 waarvan ik zeg, ja die hebben wat aparts dat zijn die oude man en dat hele jonge meisje.