Dag allemaal, Het hele verhaal rondom de bevalling (en ook het overlijden van Luuk) staat op de vlinderpagina dus dat zal ik hier niet herhalen, maar toch wil ik als trotse moeder even laten weten dat op 4 januari ons mooie menneke Luuk is geboren! Groetjes, Evelien
hey meid had je in de vlinderlounge al sterkte gewenst maar ook nog gefeliciteerd met jullie zoontje je bent toch moeder geworden maar helaas ook gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje Luuk* dikke knuffel!
Heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen in de vlinderlounge. Wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje Luuk*
evelientje... wat vreselijk dat jullie luuk* maar zo kort bij jullie heeft mogen zijn. het is ontroerend hoe trots je over hem praat, naast je grote verdriet. een heel dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte.
Lieve Evelien, Wat ontzettend verdrietig dat Luuk maar zo kort bij jullie mocht zijn. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies en tegelijkertijd ook gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje. Hij is een heel bijzonder mannetje. Liefs, josie
Ook ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. Gefeliciteerd en gecondoleerd met je prachtige zoon en heel veel sterkte!
lieve meid, zo ongelofelijk knap hoe je je verhaal hebt verteld in de vlinderlounge. Kan me echt niet voorstellen hoe het moet zijn om na zo lang wachten en uitkijken naar je kindje met lege handen naar huis te gaan. Heel veel sterkte!
Lieve Evelien, Ik las je verhaal in de vlinderlounge, wat ongelofelijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Jullie hadden zoveel langer van jullie Luuk* moeten kunnen genieten. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht en veel warme mensen om jullie heen om dit verdriet te kunnen dragen, te delen en en plek te kunnen geven. Veel liefs, Snoozie
Ik ben er helemaal stil van... Gefeliciteerd met de geboorte van Luuk* en gecondoleerd met zijn sterven... Wat een gemis... Heel veel sterkte!
Ik heb je verhaal net gelezen in de vlinderlounge.. Wat knap dat je er over kunt schrijven. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt en gevoeld heb... Het lijkt wel een nachtmerrie........................ Gecondoleerd, en toch nog een beetje gefeliciteerd, je hebt 9 maanden van hem mogen genieten, en hebt hem nog even gezien. Brand de goede momenten goed in je geheugen en blijf genieten! Hij waakt over je
Lieve Evelien ik wilde jullie feliciteren met de geboorte van jullie zoon Luuk* en condoleren met het verlies van Luuk*. Dit zouden ouders nooit mee mogen maken, ik wens jullie heeel veeel sterkte met het verlies en het verwerken ervan. Sterkt en hele dikke knuffel voor jullie
Ik heb je verhaal in de vlinderlounge ook gelezen, met dikke tranen en een prop in mijn keel. Wat ontzettend erg dat jullie je prachtige zoontje Luuk meteen weer moesten afstaan. Heelveel sterkte.
evelien, heb je verhaal bijgehouden...wat is jullie luuk een mooi mannetje, geniet maar enorm van mooie gedachten aan hem. In je hart zal hij altijd bij je zijn, gefeliciteerd lieve mama....
Gefeliciteerd met je kleine mannetje Luuk maar ook ontzettend veel sterkte met zijn verlies Heb mijn ogen niet droog kunnen houden na het lezen van je verhaal, sterkte!!!