Ik ben inmiddels alweer 4,5 maand terug bevallen dmv een spoedkeizersnee. Nadat ik toen 2 maand later nog bloedde heb ik bij de nacontrole een echo gehad waarbij bleek dat er stukjes placenta in mijn baarmoeder zaten. Anderhalve maand geleden heb ik daarom een curretage gehad en is alles goed schoongemaakt, ook heb ik toen een mirena gekregen. Alleen nu bloed ik nog steeds, wat een veelvoorkomende bijwerking is. Maar daarnaast heb ik sindsdien ook heel veel last van extreme vermoeidheid, duizeligheid, erge rugpijn, hoofdpijn, gewichtsverlies en hele erge haaruitval. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest maar die heeft mij doorgestuurd om bloed te prikken waar niets is uitgekomen. Nu is het volgens haar zo dat het dan aan het ontzwangeren moet liggen. Alleen heb ik sterk het idee dat er iets niet klopt, helaas wil zij mij gewoon weer laten afwachten, hebben meer mensen ervaring met deze klachten waarbij het vanzelf over ging? Voel me echt beroerd en hoop dat het snel beter gaat maar mijn onderbuik gevoel is toch echt dat het niet goed zit. Sorry voor het lange verhaal, was niet helemaal de bedoeling
Zat je bij een gyn? dan zou ik gewoon even de gyn bellen. Misschien zit er iets tegen je baarmoeder want te drukken. Zo lang bloeden is ook niet goed ben je duizelig? laat dan even je HB prikken misschien is die wel erg laag nu en heb je daardoor hoofdpijn en ben je moe.. Sterkte
Geen ervaring maar kun je niet de verloskundige hierover bellen? Misschien dat zij nog iets kan regelen bij een gyn ofzo? Een echo of een of ander onderzoekje? Het klinkt mij niet normaal in de oren als ik eerlijk ben. Sterkte!!
Balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Maar vermoeidheid, duizeligheid, haaruitval, hoofdpijn zijn wel normale verschijnselen na een zwangerschap. Als je het zelf niet vertrouw misschien inderdaad contact opnemen met het ziekenhuis waar ze de curretage hebbeng gedaan. Sterkte.
Ik ben 7 februari bevallen d.m.v. een keizersnede en ik heb sinds 27 april ook een mirena spiraal. Ook ik heb last van rugpijn en vermoeidheid (soms ook hoofdpijn) maar geen duizeligheid. Ik ben na de bevalling wel veel bloed verloren en mijn hb was veel te laag dus ik heb wel een tijdje staaltabletten geslikt, de bloedarmoede is nu over maar de vermoeidheid is nog niet weg. De rugpijn heb ik volgens mij sinds de mirena is geplaatst, dat stond ook bij de bijwerkingen dus ik hoop dat dat wel snel weggaat... Ook ben ik nu al 3 weken ongesteld
IK ben 24 Maart bevallen en heb een maand nadien een curettage gehad. Ik heb ongeveer 2 weken nadien gebloed en daarna was het over. De andere klachten herken ik niet zo. Alleen de duizeligheid. Als ik te snel opstond werd het zwart voor mijn ogen. Maar kan ook te maken hebben met het vele bloedverlies tijdens de bevalling (2,5Liter).
Bedankt voor alle reacties! En sorry voor de late reactie terug, voor de dames die dachten dat het ijzertekort was, dat is het niet ben ik al op geprikt.. Ik wacht nu eerst weer even af of de klachten vanzelf weggaan. Nou eerst even van een soort byikgriep ofzo herstellen, ben eergisteren flink ziek geworden met overgeven, buikpijn koorts en al. Gaat nu al beter alleen af en toe buikpijnaanvallen en een raar/ pijnlijk gevoel in mijn rechteronderbuik alsof er iets opgezet is ofzo echt heel vreemd. En nog wat misselijk maar gelukkig niet meer overgeven. Raar lichaam heb ik, ik hou jullie op de hoogte als ik meer weet
Ik wacht nog even een week of twee af en als het bloeden niet minder word neem ik contact op met de gyn..