Geboren met 31 weken

Discussie in 'Geboren' gestart door danitjuh, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou het begon 23 mei eigenlijk een beetje thuis. Last van mijn buik dus ik dacht nou laat ik toch maar ff het ziekenhuis in Hoorn bellen. Van hun mocht ik gelijk komen. Ik me moeder gebelt om 08.15 dat we naar het ziekenhuis moesten komen. Daar dus aan de ctg en ze zag wel dat de ctg niet echt optimaal was. Ik moest toch maar blijven tot na de dialyse van smiddags. Gelukkig mocht ik wel gewoon naar de wc. En ik zit dus prinsheerlijk op de wc (12.00) te plassen n nummer 2 te doen. Dacht dat ik klaar was dus ik denk ahhhh nog 1 keer voor een keuteltje ;) en toen was het plenssssssssss. Dus ik mijn moeder geroepen en gezegt dat ik denk dat mijn vliezen gebroken waren. Dus mijn moeder verpeegster gehaald en die had gelijk de co gehaald. Op bed en toen zo'n test waar ze gebroken vliezen mee kunnen bepalen. En ja hoor gebroken vliezen maar dat was ondertussen wel duidelijk want het liep er gewoon uit hihi. Dus gelijk overleg met het AMC en ja natuurlijk moest ik daar gelijk heen, dus met de ambulance en gillende sirene's en zwaailichten richting het AMC. Ik was dus om 13.45 in het AMC en gelijk aan de ctg. Daar registreerden ze dus al weeën. Om 19.30 had ik 3-4 cm ontsluiting. Ondertussen zat er een co naast mij om tijdens de wee de ctg registratie te doen want die pakte hij niet echt goed. Op een gegeven moment was het 21.30 en ik riep dat ik echt moest poepen :) Dus in allerijl werd de proffessor gehaald en mocht ik meepersen. Het hoofdje ging goed alleen wouden de schouders er niet uit. Dus helaas pindakaas een mooie knip gekregen. En toen moest ik gewoon wachten. Dus ik zo wachten dat gaat niet hoor!!!!!!!! Oke je mag verder persen en voordat de proffessor zijn handen bij de baby wou doen was hij eral uit hihihi.. opgevangen door een assistent! 21.50 is onze zoon Ismail Mamadou Moré geboren gewicht 1320 gram lengte doen ze niet ivm zijn heupjes. De navelstreng zat om zijn nekje en hij heeft welgeteld 1 minuut op mijn buik gelegen, ik heb met 1 vinger snel mogen strelen en toen werd hij al weg gehaald. Hij huilde gelukkig wel wat een mooi geluid is dat zeg! Mijn man is mee gegaan met hem en heeft op de kinderkamer de rest van de navelstreng mogen doorknippen :D Toen ben ik gehecht en mocht ik wat eten en douchen en om 01.00 snachts mocht ik lang Ismail toe op de neonafdeling.

Ismail doet het echt goed! Hij heeft een neuskapje om extra te ondersteunen voor zuurstof, maar hij ademt helemaal zelfstandig! Hij heeft een maagsonde door de mond voor eten. En een infuusje. Hij kreeg een 9 op de score!

Zijn volledige naam: Ismail Mamadou Moré

Liefs Danielle en Tano en Ismail!

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Wel een heftig verhaal zeg. Gelukkig doet jullie kanjer het goed!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nogmaals van Harte gefeliciteerd met jullie kanjer!

4. Escada

Escada Niet meer actief

Goh, inderdaad heftig, maar wat fijn dat je kleine kanjer het zo goed doet! Heel veel geluk!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wauwwwwwwwwwwww meissss gefeliciteerd zeg!!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer :D
    Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wauw das een snelle jongen zeg. van harte gefeliciteerd mt jullie zoon. wat fijn dat het goed met gaat. geniet ervan

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.194
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd:)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

van harte Gefeliciteerd!
    Bijzonder verhaal!
    Hoop dat jullie snel thuis mogen genieten!

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!! Hoop dat hij hard gaat groeien en snel met jullie mee naar huis mag!

11. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Herkenbaar verhaal! Blij dat hij zo gezond is, en dat huiltje is inderdaad een hele opluchting he :) Sterkte de komende tijd, ik hoop dat hij gauw naar huis mag!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kippenvel bij je verhaal, je hebt het mooi omschreven.
    Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer!

13. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Jee wat een heftig verhaal!
    Gelukkig gaat het goed met jullie kleintje!
    Gefeliciteerd!!

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Gefeliciteerd!!! Maar wat een verhaal zeg! Dat jullie mannetje maar lekker goed mag groeien!

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Van harte gefeliciteerd!

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Thanks meiden! Hij doet het heel goed! Zijn zo trots op hem :D

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    danitjuh, ligt hij ook in de couveuse?

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerde en geniet er van

19. Bri

Bri Niet meer actief

Dat straalt ook van je hele verhaal af, je enorme trots op jullie mannetje :). Geniet van hem!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

meid wat een verhaal je mag zeker trots op hem zijn maar ook op jezelf!
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina