Geboren met nog geen 32 weken en nu alweer bijna 6 maanden !

Discussie in 'Prematuur' gestart door mama van Sara, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Sara

12 sep 2008
    7
    0
    0
    Ons Saartje, Sara, is met 31 weken en 6 dagen jong geboren in het ziekenhuis. Moest natuurlijk meteen in de couveuse, maar bleek een echte meid te zijn met een pittig willetje en met nog geen 36 weken oud, mocht ze al mee naar huis !

Nu zijn we bijna 6 maanden verder, hebben eigenlijk geen problemen ondervonden met onze prematuur, behalve dan dat ze koemelkallergie blijkt te hebben en vanaf volgende week onder toezicht van een dietiste komt ivm haar bijvoeding heel binnenkort.

We zijn ongelooflijk trots op haar en ik dank elke dag dat ze bij ons is !

ZOVEEL MOOIER DAN IK OOIT HAD KUNNEN DENKEN

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier vergelijkbaar! Geboren met 31 w en 5d en met 36w en 2 d naar huis!
    Thomas is nu 9 maanden, gecorrigeerd 7 en is al een echte bink!
    Hij wil heel graag kruipen, maar dat heeft ie nog niet echt onder de knie (ja een beetje achteruit schuiven... hihi). Maar kletsen, daar kan ie wat van! ;)

Fijn he, dat je zo trots kunt zijn op je kind. Dat is denk ik bij prematuur mamma's alleen maar sterker!

3. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    Volgens mij zijn idd alle premature mama's heel trots op hun grote kanjers. Hier ook geboren met 32 + 5 dagen en naar huis met 36 wkn en 1 dag. Nu alweer 3 maandjes oud en een ontzettend lekker mannetje.

4. mama van Sara

12 sep 2008
    7
    0
    0
    We zijn inderdaad meer dan trots !

5. mamavan bijna 5

11 dec 2007
    23
    0
    0
    hallo
    hier nog een trotse mama van salina ,donderdag alweer 4 maanden.. Geboren prcies met 29 weken.
    ze woog 1320 gram en van de week alweer 4225 gram
    HEERLIJK!

6. mamavan bijna 5

11 dec 2007
    23
    0
    0
    HIHIIHIHHI
    even mijn banner veranderen denk ik.......

7. tweeling1

tweeling1 Lid

22 dec 2007
    31
    0
    0
    Hier nog een trotse mama, mijn kindjes zijn geboren met 34 weken en mochten 1,5 week later lekker mee naar huis. Ze lopen niet achter en het gewicht is ook goed bijgetrokken!

Groetjes

Deel Deze Pagina