jaaa daar ben ik weer Zijn jullie me al zat? Ik zat dus net aan de tafel en ineens voel ik dus wat uit mijn vagina mijn broek inlopen. Echt veel en ik voelde tussen mijn benen, mijn legging was dus ook nat. Ik snel naar de toilet en daar vond ik een fijne witte verrassing in mijn ondergoed... Afscheiding dus. Maar heb het nooit zoveel! Echt zo raar! Ik heb het schoon gemaakt met toilet papier, daarna schone ondergoed & legging aan gedaan en nu zit ik dit hier te typen... Iemand enig idee waarom er ineens zoveel komt? Het is geen slijmprop want het was echt heel dun en waterig. Oh enne eetsmakelijk voor de eters onder ons
Meid ik snap dat je ongeduldig word maar de bevalling komt echt wel nog maximaal 4 weken Maar ik weet niet of dit een teken kan zijn.. Ik zeg lekker (on)rustig afwachten Succes met de laatste loodjes meid!
Heb dit bij mijn eerste een aantal keer gehad! Vreselijk vond ik het. Hier was het geen aankondiging van de bevalling. Succes met de laatste loodjes!
Bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik het ook gehad maar helaas was het gewoon afscheiding en geen teken van de bevalling.
Hier helaas al weken dit probleem! En soms lijk je wel leeg te lopen ja.. Kan niet zonder wc papiertjes in me onderbroek of inlegkruisjes