Nogmaals gefeliciteerd met jullie kanjertje zeg! Ik hoop dat je ondanks alles intens van hem kunt genieten. Liefs
sorry Ricmar , heb ik je hier nog niet eens gefeliciteerd! maarre van nogmaals van harte met jullie prachtige wonder! en wat een mooie namen!!!!! sterkte met je vader. Liefs Ella
GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon!!!! Wat een wonder hè?! Geniet ervan, want de tijd gaat zooooooo snel!
Heftig allemaal meid! Heel veel succes. Geniet van je mannetje (mooie naam trouwens ) en heel veel beterschap voor je vader!
Ricmar hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie wonder! Succes met je vader, hopelijk knapt hij snel op.
Dat mag je toch met recht een wonder noemen, na 17 jaar wachten. Van harte gelukgewenst en ik hoop en duim dat je vader heel snel thuis mag komen genieten van jullie mannetje!
Op zich gaat het hier goed, wel verdenking reflux, (zelf weet ik het zeker hij geeft na 4 uur nog steeds veel voeding terug). maar op zich mogen we niet klagen en dat doen we dus ook niet hij slaapt goed. en is tevreden. vorige week is hij alleen bijna gestikt in de voeding die hij opgaf snachts, nu slaapt hij op sensor,, dan kan ik ook weer rustig slapen... mijn vader is gedotterd en het gaat nu goed met hem. lekkende hartklep moet met medicatie beter gaan en wellicht in de toekomst een operatie. Maar nu is het eerst goed zo.... we genieten ...
Beetje laat maar meis nog gefeliciteerd , met de geboorte van je zoon. [ omstandigheden hier ] dacht wel aan je.