gisteren is onze 2e dochter supersnel bevallen om half 8 had ik nog geen ontsluiting maar al wel een rommelend gevoel, en om half 12 braken mijn vliezen had toen zo'n 2 a 3 cm ontsluiting om half 1 was het 5 cm ontsluiting maar om 2 min voor 1 had ik mijn mooie dochter Delilah al op mijn buik liggen dit alles ging zo ongelovelijk snel dat ik het amper kan bevatten! de kleine meid moet nog wel ff de couveuze in omdat ze moeite heeft met zichzelf op temperatuur te houden en ze vocht in de longen heeft waardoor ze wat moeie heeft met adem halen maar ze doet het super en we zijn ongeloofelijk trots op onze kleine meid!
Proficiat!!!! Dat was inderdaad een super snelle bevalling! Geniet ervan en hopelijk is je meisje snel helemaal herstelt!
dankjewel voor al jullie lieve berichtjes! Delilah is eindelijk thuis ze ging nog wat geel zien en moest onder een lamp voor foto therapie daarna kreeg ze last van haar ademhaling en moest daardoor een paar dagen extra aan de monitor. gelukkig ging alles goed en is ze nu lekker thuis en ze doet het goed het genieten kan eindelijk beginnen!