28-04-2011 is onze zoon en romy haar kleine broertje ter wereld gekomen via een geplande keizersnede.. Hij is om 11:27 geboren en weegt 3540 gram.. Hij is nog erg misselijk maar verder gaat alles goed.. Bekijk bijlage 147087
Gefeliciteerd! Wat een mooi manneke. Daar mogen jullie heeeeel trots op zijn. Hopelijk ben je ook spoedig weer opgeknapt. Superprestatie! Groetjes Foekje (moeder van Siem sinds 23-02-2011)
hey indianen-zussie! gefeliciteerd met jullie mooie zoon en broertje!!! hopelijk ben je snel opgeknapt en kun je dan uitgebreid genieten van je kindjes (zonder de pijntjes bedoel ik dan)!!! hele dikke knuffel
Wat een schatje! Gefeliciteerd! Die van jou toch in april geboren... die van mij lijkt toch te willen blijven zitten tot mei Mooie naam ook! Geniet ervan!
Wij hebben je natuurlijk al uitgebreid gefeliciteerd, maar ik zou het verschrikkelijk vinden als Aiden later groot is en mij niet heeft zien schrijven in zijn eigen geboren topic (Hahahaha!) Dus hierbij; Gefeliciteerd met jullie zoontje en Romy gefeliciteerd met haar broertje.. Hij is prachtig! Hoop dat zijn misselijkheid snel voorbij is en jij snel opknapt. *KNUFFEL*