Ik ben zelf geboren op de tiende verjaardag van mijn broer. We zijn dus allebei op 6 januari jarig Ook zijn we allebei om 16.45 uur geboren,wel heel toevallig. Liefs Wendy
mijn moeder is op 23 sept jarig en heeft 2x bijna gebaard op haar eigen verjaardag. maar de bevalling duurde bijde keren wat langer en me zusjes werden geboren op 24 en 25 sept. ook heb ik een zusje die geboren is op 9 sept en ik zelf op 17 okt en was ruim 2 weken te laat. (een in maart haha de enige die niet met de feestdagen is gemaakt) nu ben ik zelf zwanger en uitgerekende datum is 23 sept. het lijkt me een leuk kado voor me moeder maar heb ook veel kans dus dat het gelijk valt met een van zijn tantes.
Mijn vriend is precies 2 jaar na zijn zus geboren, dus op dezelfde dag. Hij vond dit vooral vroeger erg vervelend omdat hij jonger was en vaak 'vergeten' werd. Zijn zusje nodigde dan mensen uit en vertelde er niet bij dat haar broertje dan ook jarig was.
Ik ken gezinnen waarbij 2 zussen tegelijk jarig zijn en waar de zoon tegelijk jarig is met de moeder. Ik ben nu 10 oktober uitgerekent, op de verjaardag van mijn man, ik ben zelf de 14e jarig en Ryan 1 november. Dat kan dus vanalles worden.
zoals hierboven gezegd ben ik nu 1 dag voor mijn oudste zoontjes verjaardag uitgerekend.. Maar mijn broertje is 4 dagen daarvoor jarig en mijn man is een week na de uitgerekende datum jarig.. Dus erg drukke tijd voor ons.. en veel kansen om tegelijk met iemand anders jarig te zijn voor kindje 2
Mijn collega heeft in oktober op haar verjaardag haar zoontje gekregen. Twee neven van mij (broers) zijn een dag na elkaar jarig. Mijn vriendin is op haar verjaardag in juli uitgerekend van haar tweede.
Mijn schoonzusje is 10-7 jarig, mijn zusje 12-7, mijn broertje 14-7 mijn nichtje 16-7 en een ander nichtje 18-7, je kunt het zo niet bedenken. We vieren de verjaardagen van mijn broertje en (schoon)zusje lekker met z'n alle tegelijk en dat bevalt al jaren prima. Mijn man en ik schelen ook 'maar' 3 weken (+2jaar) en vieren het ook altijd samen. Ik vind het wel erg leuk eigenlijk.