Misschien een stomme vraag, maar zijn de vk's met vakantie of zo? De laatste die een antwoord heeft gegeven is Lonneke en dat was op zondag. Ik weet dat het allemaal op vrijwillige basis is, maar begin hun antwoorden nu toch wel te missen. Groetjes, Aquarius
tja als je vraag erg dringend is dan kan je missschien beter je eigen VK bellen alles gaat op vrijwillige basis en ze werken daar ook nog bij, dus zal er een rede zijn dat ze schitteren door afwezigheid
Nee, daar gaat het niet om, maar het viel mij gewoon op dat Lonneke het laatste is geweest. En de luxe van een eigen vk heb ik niet, ik moet helaas bij elk stom vraagje dat je hebt mij gaan melden in het zh.
Ja de openstaande vragen lopen wel erg op nu. Ik heb uit voorzorg het forum gesloten. Er kunnen op dit moment geen nieuwe vragen meer gesteld worden. Heb je een vraag of staat er een vraag open waar je eigenlijk dringend een antwoord op zou willen neem dan aub contact op met je verloskundige. Heb je geen eigen verloskundige neem dan gerust contact op met een verloskundige bureau bij jou in de buurt, zij zullen je vraag vast willen beantwoorden.
Ik merk dat er steeds meer vragen aan de verloskundigen op deze site gesteld worden. Ik denk dat met de zoekfunctie al heel wat vragen voor jezelf beantwoord kunnen worden. Ik heb zelf ook al vaker de zoekfunctie gebruikt.