Geborrel in buik / Luchtbellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tessa., 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmm....een vriendin an mij is naar het ziekenhuis gegaan, en heeft daar een bloedtest laten doen, ze vroegen haar wel of ze di tneit beter bij de dokter kon doen, maar zei dat ze niet met hem kon opschieten, zo doende......

    veel succes ermee...

    sarah
     
  2. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    hoi sarah, oke dan moet ik daar maar eens heen gaan misschien doen ze het daar bij het ziekenhuis hier wel... Of misschien bij de GGD dacht ik? Kan het daar ook zo terwijl je 'binnen'loopt?
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    dat weetik niet, of de GGD dat gelijk doet....ik weet wel dat het ziekenhuis die dingen doet.....je moet maar even kijken....en als je tepels lekken...en je een buikje hebt....en je niet ongesteld word....kan dit betekenen dat je zwanger bent...zo'n test is dan wel voor 99,9% correct, maar 0,01% niet...misschien was het een foute test....?...

    ik zou gewoon een bloedtest doen, om alles duidelijk te stellen....

    veel succes ermee!!!

    sarah
     
  4. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    wat een raar verhaal ,en wat een rare huisarts sorry hoor maar wie is hij om zo te reageren jij bent toch de patient ,je komt met vragen niet meer dan normaal dan dat daar op ingegaan moet worden,hij hoort actie te ondernemen,en ja ik vind dat jij je niet moet laten afschepen ,je vraagt je vanalles af naar de ggd en andere dingen hij is je huisarts ben je soms bang van hem of zo meid kom voor jezelf op,ik neem aan dat er ook een vader in het spel is neem die dan mee als je niet alleen durft nou succes
    groetjes jacky
     
  5. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Tjonge wat een verhaal,en dan die huisarts. Je bent wel zijn inkomen dus mag hij er ook wat voor doen. Kun je niet naar een andere huisarts of naar de huisartsenpost bij een ziekenhuis in de buurt. Je moet je niet laten afschepen want je hebt recht om te weten wat je mankeert. Daar betaal je nu fors je ziekenfonds voor.

    Su6 Groetjes toi
     
  6. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ben ook heel benieuwd of je zwanger bent, ik voelde mijn kindje pas bij week 19 en het voelde idd als of je een ingehouden scheetje terug voelt schieten in je darmen haha wat een rare beschrijving eigenlijk. Vanaf dit moment kwam er ook een beetje helder vocht uit mijn tepels. Laat snel wat van je horen
     
  7. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Jeetje tessa, wat een verhaal! En wat een vreemde huisarts! Ik vind trouwens het feit dat je dus al zo lang geen menstruatie hebt gehad + dat je vocht uit je tepels had al reden genoeg voor een huisarts om wat beter onderzoek te doen. Je hebt, als ik goed reken, minstens drie menstruaties overgeslagen. Ik weet natuurlijk niet hoeh het normaal bij jou is, maar dat lijkt me niet goed. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. Laat je het nog weten?

    Groet, Carlijn
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar hoe het is/zal verlopen, laat het ons weten...

    groetjes sarah
     
  9. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik heb zo een digitale test gedaan van clear blue... die werkte bij mij meteen! en die andere zag ik ook niets.. dus maybe kan je die proberen!..

    good luck
     
  10. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik zou dat ook echt niet accepteren van mijn ha hoor... Hij is er om jou te helpen en je van je onzekerheid af te helpen.. en trouwens je mag altijd een vk bellen hoor!!
     
  11. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Lieven mensen,

    Jullie weten niet hoe blij ik ben dat jullie zo meeleven!

    Ik ben er echt super blij om, echt waar!

    Ik heb zo'n test gedaan van clear blue en het was geen digitale, want die zijn een stuk duurder.
    Maar ik denk dat ik die eens moet gaan proberen en anders een bloedtest.

    Het voelt inderdaad wel een beetje alsof ik bang ben voor mijn huisarts klinkt raar maar ik vindt het moeilijk.
    ik heb het gevoel dat hij dan denkt: die is gek.
    Ik moet denk maar eens naar een andere opzoek die mij wel serieus neemt.

    Oh ja en trouwens hij zij dat het met wat anders te maken had, dat vocht uit mijn tepels
    Hij zei helmaal niet van laat eens kijken ofzo....
    heel raar.

    Maar ik laat het jullie zeker weten als ik wat weet, en als ik dúrf om stappen te ondernemen...

    Liefs, Tessa
     
  12. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou. Ik denk dat je niet meer echt van durven kan spreken...

    Als je echt zwanger bent, moet je tenslotte wel aan je kindje denken. Alles zit er al op en aan hoor, met 16 weken.


    Suc6 en toon je lef maar flink, meid.
     
  13. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Maar ik kan toch niet zomaar een verloskundige bellen?
    Dan moet je toch aangesloten zijn, of misschien zeggen ze dan ga eerst maar eens naar je huisarts.

    Ik zou het wel heel prettig vinden om met een vk te praten en vragen te stellen.
    En zijn kan het misschien voelen aan mijn buik??

    Kunnen jullie me (alweer) helpen?

    Sorry dat ik zo veel vraag maar ik ben best onzeker.
    Ik ben heel dankbaar voor jullie hulp.

    Liefs, Tessa
     
  14. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    He Tessa,

    Je kan altijd een VK bellen en je ding voorleggen. Of de afd gynocologie of verloskunde bellen van het ziekenhuis.

    Ook kan je hier natuurlijk een vraag stellen aan de verloskundige op deze site!

    Goh Tessa, ik baal echt met je mee. Vind het een rotsituatie voor je.
     
  15. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    bedankt carmen voor je medeleven
    ik ga eens kijken op deze site
     
  16. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee meid is er dan niemand die jouw ken helpen ,je moeder je vriend/man,een vriendin je blijft toch niet tobben zo,heel fijn deze site maar heb niet het idee dat jij verder komt zo ja je ken je verhaal kwijt maar wij zijn geen huisarts en die heb jij toch echt een nodig verzamel je moed en praat met iemand die jouw naast is succes nogmaals
    groetjes jacky
     
  17. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Ik ben altijd al erg onzeker geweest en heb veel meegemaakt, dus durf niet zo snel naar anderen toe. Ik ben bang ze tot last te zijn.
     
  18. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    wat lijkt jullie beter?

    Naar een verloskundige gaan en om advies vragen, of een bloedtest te laten doen?
     
  19. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou, ik zou staan op een test hoor... Als je niet weet hoe of wat zou je een VK kunnen bellen voor advies.

    Als je verder hulp nodig hebt (niet medisch, die stap MOET je echt zelf ondernemen, en snel!!), even van je af wilt schrijven (tegen een onbekende vind je dat misschien makkelijk, omdat je veel hebt meegemaakt?) dan hoor ik het wel hoor. We kunnen altijd mailen.

    Maar eerst ga jij nog voor het weekend stappen ondernemen! Echt, zo kan je niet verder. Dit vreet aan je, je moet weten waar je aan toe bent. Misschien ben je niet zwanger, misschien wel. Duidelijkheid heb je in ieder geval nodig. Daarna zien we wel verder. Verzamel al je moed... en kom op.
     
  20. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    dankjewel,
    Ik denk inderdaad dat ik morgen even een bloedtest moet gaan doen, in het ziekenhuis denk ik,

    wel moet ik werken dus moet even zien hoe dat gaat..

    Maar heel erg bedankt voor je advies, en ik laat het je zeker nog even weten!
     

Deel Deze Pagina