Geborrel in buik / Luchtbellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tessa., 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Tessa,

    woon je in nederland of Belgie? In nederland kun je zonder verwijzing van je ha gewoon een afspraak maken bij een verloskundige. Ik heb op internet/telefoonboek gekeken welke het dichts bij was en daar heb ik vervolgens heen gebeld. Ze waren erg lief en behulpzaam en dat zullen de meesten wel zijn denk ik. Gewoon een vk opzoeken, je verhaal doen, schrijf alles desnoods van te voren even op, en een afspraak maken. Zij zullen je dan vast wel vertellen wat je moet doen. Misschien helpt het als je bedenkt dat je voor een eventueel kindje in je buik doet? Toen ik zwanger was werd ik heel erg assertief omdat ik niet voor mezelf opkwam maar voor het kindje in mijn buik.
    Heel veel sterkte,

    Groet, Carla
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Hi Tessa!

    Onderstaand berichtje kwam ik vandaag tegen op dit forum , door jou geschreven op 11 januari 2006. (vorige week dus) Maar je hebt hier net vertled dat je denkt dat je zwanger bent omdat je, én al een poos niet ongesteld bent geworden (zolang dat je zelfs al 16 weken zwanger zou zijn) dat er vocht uit je tepels komt en je een buikje krijgt. Maar hieronder blijkt dus dat je wel ongesteld bent geworden. Het berichtje helemaal onderaan schreef je namelijk op 18 januari, hier in dit topic... Hoe zit dan dan?? Ik bedoel, ik maak me best zorgen om je, maar nu lees ik iets tegenstrijdis. ik tikte je naam even bij het zoekscherm en daar kwamhet uitrollen. Misschien begrijp ik het verkeerd?


    Forum: zwanger worden: Bruin/Zwarte Menstruatie?

    Dit topic, op 18 januari:

     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Oh.. Ik lees mijn eigen verhaal van gister even terug. Het komt misschien over alsof ik je niet geloof ofzo en wat bot. maar dat is de bedoeling niet hoor... vroeg het me af.
     
  4. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    ik vind het allemaal maar raar maar wie ben ik,en nee carmen je komt niet hard over je bent realistich.meer wil ik er niet over kwijt.
    groetjes jacky
     
  5. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik sluit me helemaal bij Jacky aan.
     
  6. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    mmmm...strange. Weet je al meer Tessa?

    Kwebbel
     
  8. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    ja ik ben ook zeer benieuwd het is niet logisch dat een Ha zo doet.. Mijn vriendin is VK en vind het wonderbaarlijk dat een huisarts niks doet.. Ik wil haar nummer wel geven bel je haar...
     
  9. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    het fijt over dat verhaal met de zwarte(zeer donker bruine) menstruatie ging echt om 1,5 dag ongeveer het leek mij namelijk geen menstruatie na die dagen. Want voorheen was het altijd normaal van kleur.
    Dus eigenlijk had ik het geen menstruatie mogen noemen...
    Sorry als ik jullie in verwarring heb gebracht.

    Maar ik moet inderdaad een vk bellen, gaat alleen moeilijk want ik moet namelijk tot en met dinsdag werken (ook weekends) tot een uur of 4. maar ik weet niet tot hoelaat ik daar terecht kan?

    En anders misschien eventueel bij een huisartsen post? of heeft dat geen zin..?

    trouwens, lief van jullie dat jullie zo meeleven!
     
  10. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Meid, volgens mij is het echt tijd voor actie! Kun je tijdens je werk niet even tussendoor bellen? Gewoon vk bellen en uitleggen/afspraak maken.
    Wat zegt je gevoel? Zwanger of niet zwanger? Voor jezelf opkomen hoor! Een ander doet het echt niet...
    Succes, Carlijn
     
  11. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nou Tessa, ik denk dat je nu wel even prioriteiten moet gaan stellen en werk of geen werk, de verloskundige bellen!
    Zo denk ik er in ieder geval over. Ik neem aan dat jezelf nu ook wel eens wilt weten wat er aan de hand is of niet?
    Dus pak die telefoon en maak een afspraak, want van uitstel krijg je afstel.

    Kwebbel
     
  12. tessa.

    tessa. Lid

    20 dec 2005
    40
    0
    0
    Hoi lieve dames,

    Ik heb besloten om (waarschijnlijk vanavond) naar een huisartsen post te gaan, en daar eens naar me te laten kijken.

    Zo hoef ik niet naar mijn eigen huisarts en kan ik toch weten of ik zwanger ben..

    Ik denk dat dat het beste is voor vandaag.
    en als ik vandaag ben geweest laat ik het jullie direct weten!!

    Ik ben blij dat jullie me geholpen hebben, voor mij is het toch een hele stap om vanavond daar heen te gaan, toch het gevoel is moeilijk als je niet vaak serieus genomen wordt..

    En ik ben blij dat jullie mij een handje geholpen hebben, en ik laat het jullie vanavond wel even weten!!!!

    Liefs Tessa
     
  13. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi Tessa,

    Heel goed van je dat je een beslissing hebt genomen. En ga nou niet zeggen waarschijnlijk vanavond, maar ga gewoon vanavond hoe moeilijk dat ook mag zijn. Onzekerheid is ook niet fijn en als je idd zwanger bent dan wordt het tijd voor actie o.a controles etc etc.
    Heel veel succes straks en hou ons op de hoogte.

    Groetjes kwebbel
     
  14. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Veel succes,

    Carlijn
     
  15. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wat 'n verhaal! Nou, succes! En hou ons op de hoogte...

    Ben wel erg benieuwd wat er allemaal aan de hand is...

    Gr. Niki
     
  16. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Tessa,

    Ben je nu al naar de huisartsenpost geweest?
     
  17. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ja ik ben zeer benieuwd of ze nou al zover heen is of misschien schijnzwanger?
     
  18. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    jij zegt het .....en ik denk het!!!!
     
  19. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nog steeds niks???
     
  20. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    moest ze niet in het weekend werken? dus dan horen we vanavond pas wat, denk ik...
     

Deel Deze Pagina