geborrel in mn onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sassies23, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassies23

Sassies23 Lid

26 nov 2008
    32
    0
    0
    Hoii

Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben, Het is nu 3 weken ong. zegt mn dokter.
    Ik heb pijnlijke borsten en af en toe last van mn onderrug en moe.
    Maar het borrelt ook af en toe in mn onderbuik !
    Weet iemand wat dit is ?

Bij elke dingentje wat ik voel of doe ben ik toch wel een beetje bang, Ik weet het ook pas 2 dagen dus vind het allemaal nog wat onwerkelijk en eng.

2. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat het kan betekenen, ik weet het niet maar ik heb hier ook last van alleen weet ik nog niet of ik zwanger ben dus bij mij kan het ook komen dat mijn lichaam bezig is zich klaar te maken voor de ongesteldheid.
    Ik blijf wel even meelezen op dit topic ;)

3. Sassies23

Sassies23 Lid

26 nov 2008
    32
    0
    0
    Niemand die weet wat het is?.........

4. jesje08

jesje08 Niet meer actief

heey ja het klopt idd,ik heb ook al 2 weken een hoop geborrel in mijn buik,volgens de vk helemaal goed is een typische kwaal.
    het verandert natuurlijk veel in je lichaam.daar komt het van.
    ik ben trouwens ok zwanger dus maak je niet druk.

5. Sassies23

Sassies23 Lid

26 nov 2008
    32
    0
    0
    Okee.... Ja het is echt onder in mn buik, en als dat niet borrelt dan knort mn maag wel haha

Gefeliciteerd ook ;)
    Ik heb ook sinds vandaag steekjes in mn buik tis meer aan de linkerkant...
    Echt bij alles wat ik voel denk ik WAT is het ? haha
    Best vervelend dat je niet weet wat er allemaal in en met je gebeurd.

6. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ja klopt haha ik heb dat ok hoor elke keer oh oh was dat nu weer haha!
    heel apart maar niet teveel bij stilstaan.
    klopt allemaal hoor.
    ik heb ook af en toe steekjes in mijn linkerzij en vanavond erg veel last van de tepels,net van die naaldenprikjes.

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Je darmen worden luier als je zwanger bent, en je krijgt meer gasvorming. Daar komt dat borrelen vandaan. Veel vrouwen krijgen ook last van verstopping of juist dunnere ontlasting.

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Zullen misschien ook je darmen wel kunnen zijn die plaats maken voor de baarmoeder.

Groetjes

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb ook al twee weken geborrel in mijn buik. Ook een beetje trekkend gevoel af en toe en soort van menstruatie pijn in vlagen. Geen enkele last van mijn borsten/tepels, wel van mijn darmen. Heel veel gasvorming :(
    Verder zijn mijn darmen echt opgezet. 1 broek zit echt niet meer lekker. Misschien dat dat nog wegzakt.

10. Dat borrelen in mijn buik heb ik ook al 2 dagen en steken in mijn onderbuik. Lees overal dat het erbij hoort, dus het zal wel goed zijn.

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Dat borrelen begon bij mij al voordat ik wist dat ik zwanger was ;)
    Het heeft daarna ook nog wel een paar weken geduurt.

12. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    Ja hoor bij mij ook een hoop geborrel. Je lichaam is heel hard aan het werk, en dat voel je soms ook! Ik merk de hele dag en nacht door dat geborrel en er komt niks uit hoor! :oops:
    Verder ook lage lichte rugpijn.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi,

Ik heb ook last van hoop geborrel en mijn buik is opgezet, denk idd dat het van de darmen komt.
    Ik heb vandaag zelfs nieuwe broeken enz gekocht omdat ik mijn oude niet meer dicht krijg, en ik dacht nog wel dat dat pas na een paar maanden nodig zal zijn ;)
    Nou ja was een mooi excuus om nieuwe kleren te kunnen kopen,en ik had nog mazzel ook want alle linnen kleding met en zonder banden waren allemaal €2,50, dus gelijk maar een paar gehaald

14. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    hoi dames,

Ik heb sinds een paar dagen steken in mijn onderbuik. Af en toe het gevoel dat ik ong moet worden. Kan ook niet goed naar de wc gaan wel heb ik last van winderigheid :oops:
    aanstaande woensdag kan ik testen
    Kan het werkelijk zijn dat ik eindelijk zwanger ben?

grtz

Deel Deze Pagina