Pijnlijke borsten????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wiebertje, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hallo

Ik heb gisteren een test gedaan en die was positief :D ga voor de zekerheid morgen of maandag nog een testje doen.
    Nou is mijn vraag bij mijn vorige zwangerschap had ik echt pijnlijke borsten uiteindelijk een mk geworden, maar nu :( bijna niks alleen mijn tepels zijn soms gevoelig verder ben ik wel met vlagen misselijk :(

Heeft iemand hier ook ervaring mee :(:

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Allereerst proficiat! Geniet van je zwangerschap :)
    Die pijnlijke borsten heb ik pas later gekregen, met een week of 8/9..ook maar heel kort. Ik had meer last van pijnlijke/ branderige tepels... :evil:
    Nu heb ik helemaal nergens meer last van, dus dat kan ook verschillen per mens/zwangerschap

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Als ik zo om me heen hoor is het heel normaal om pijn in je borsten te hebben maar lees ook wel dat niet iedereen de zelfde symptomen heeft het maakt je allemaal zo onzeker probeer me er niet te druk over te maken en te genieten. Bedankt voor de reactie

4. oisabel

oisabel Lid

9 jan 2009
    6
    0
    0
    den haag
    hoi,

gefeliciteerd met je z-schap!
    zelf ben ik 11 wkn zwanger en heb ook last van pijnlijke borsten.
    overdag voel ik het niet. zolang er niets of niemand aankomt. behalve 's avonds als ik me insmeer met borstencreme voel ik toch dat ze wat pijn doen.
    voorheen sliep ik zo af en toe op me buik. nu is dat niet zo prettig meer.

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Heb je speciale creme voor je borsten is dat net als creme voor stiae?
    Wat ik wel heb dat mijn borsten zwaarder zijn maar heb een schildklier aandoening dus schommel nogal met mijn gewicht :( weet niet of het nou van de zwangerschap komt :(

Zelf slaap ik bijna nooit op mijn buik altijd half meer op mijn zij :D

Jij ook gefeliciteerd bijna de 12 weken echo he spannend hoor :D

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd,geniet ervan.Die pijnlijke borsten kwamen bij mij ook pas later..geniet er nog even van..kan je er nog op liggen..want dat gaat bij mij nu echt niet meer

7. oisabel

oisabel Lid

9 jan 2009
    6
    0
    0
    den haag
    de borstencreme heb ik van de zwitsal, geen idee of het echt helpt, maar we smeren maar ;) kan iig geen kwaad!

vervelend van die schildklier aandoening! en fijn dat je bijna nooit op je buik slaapt, scheelt weer 'afkicken' en een paar slapenloze nachten omdat je anders niet kan slapen! ;)

heb met de 9e week al me 1e echo gehad. alles zag er goed uit en op 19/5 hebben we de combi echo.

Deel Deze Pagina