Wie is er nog meer 12 a 13 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama van Jalina, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    zal graag met meiden willen chatten die net als mijn zover zijn over alles en nog wat lijk me wel reuze gezellig

groetjes mijn

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    he he,

hier nog een medezwangere.
    voor mij is het de eerste keer en voor jou de 2e zo te zien.
    gaat alles goed met je? of heb je erg veel kwalen?
    nou kijken hoe druk het wordt!!!!;)

groetjes charlie

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij bevallingslijst kun je kijken in welke maand je bent uitgerekend, hier zijn vele dames met wie je kunt kletsen.

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Hier ook 13 weken zwanger van de tweede. Hoe is deze zwangerschap bij jou vergeleken met de eerste?

5. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    hier nog eentje die 13 weken is!!!! xxx

6. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi hoi,

ook ik ben ietsje meer als 13 wkn zwanger!! van ons eerste wondertje!!
    vind het zo spannend allemaal!! vanavond om 18:00 voor het eerst het hartje horen, ben enorm zenuwachtig ben bang dat ze het miss niet kunnen horen of iets omdat ik nog maar een klein buikje heb en s'avonds is het net of ik al 5 mnd zwanger ben!!
    maar leuk dit topic!! allemaal oktober mamma's!!

xxx sabsje

7. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik ben inmiddels 14 weken maar mag ik ook meedoen??
    Vind het wel gezellig om te kijken of we herkenbare dingen kunnen delen.

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben 12 weken zwanger van de 1e :D zo spannend allemaal, vanmiddag het hartje gehoord na even goed zoeken :D

9. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ook ik ga alweer naar de 13 weken toe.....

Ben zo blij dat ik toch weer door die 12 weken heen ben!

Ik ben trouwens zwanger van de tweede, onze dochter wordt op 21 mei 1 jaar oud!

10. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hoi hoi

hier ook zwanger morgen 13 weken van de eerste

hier gaat alles goed geen last van zwangerschapskwaaltjes

wel de eerste weken erg moe geweest

blij dat we nu de 12 weken voor bij zijn kunnen we echt gaan genieten van de kleine in onze buik

groetjes femke

11. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    vandaag weer het hartje gehoord!! was snel te vinden, en precies op de plek waar ik ook dacht dat hij/zij zit.....

heerlijk geluid een goedkloppend hartje!!!! en heerlijk dat ik mij weer wat lekkerder voel.....ben goed ziek/moe geweest!

enne wanneer is iedereen hier zo ongeveer uitgerekend?!
    ik ben 2 november uitgerekend!

liefs

12. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hoi hoi

ik ben 3 november uitgerekend

13. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hoi hoi,

Ik ben 12 weken en 2 dagen zwanger.. Kom dus ook gezellig meekletsen..

Donderdag voor de 2e keer naar de verloskundige. Vorige keer met 8.5 weken een echo gehad. Deze keer volgens mij niet, ik hoop wel dat ze naar het hartje gaat luisteren. Iemand ervaring hoe het gaat de 2e keer dat je moet komen??

Groetjes! ;)

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @mamalien: je bent precies net zover al ik :D de 2e keer bij de Vk gaan ze het hartje luisteren, bij mij was dat vandaag en gelukkig kon ze hem vinden :D

Nog een vraag voor iedereen, wij hebben met de 12weken geen punctie laten doen, maar doen jullie een prenatale screening met 20 weken? en waarom wel of niet? ik twijfel er enorm over, aan de ene kant wil ik graag weten of alles goed is, maar wat als het niet goed is, wil ik het dan ook weten, ik vind het een moeilijke keuze.

15. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    @ Happygirl: Ik denk dat wij het wel doen.. Weet het nog niet zeker. Heb het nog niet echt met mijn vriend besproken. We weten iig wel dat we willen weten of het een jongetje of meisje wordt. Ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje wordt :)

Had vandaag de hele dag buikpijn. Daar word ik dan weer onzeker van. Irritant hoor.. Hoop maar dat het er gewoon bijhoort..

8)

16. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik ben 31 oktober uitgerekend. ik moet donderdag ochtend voor de 2e keer naar de vk. idd naar het hartje luisteren. ben echt benieuwd.. vind het maar moeilijk om me geen zorgen te maken. had ik net de echo gehad, maak ik me 2 dagen later al druk of het nog wel goed is. dus ben blij als ik het donderdag weer gehoord heb, dan kan ik weer opgelucht adem halen. terwijl ik groei als een idioot!!hihi en dat komt toch ergens vandaan! ach ik heb gewoon graag alles onder controle en hier heb ik niks over te zeggen en dat vind ik me daar toch moeilijk!!!
    wennen hoor, zwanger zijn

17. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    ow wat gezellie dat er meer zijn :D

en welkom allemaal

elke zwangerschap is anders dat heb ik nu wel gemerkt hehehe bij me dochter was ik niks dan misselijk en overgeven was meer afgevallen dan aan gekomen maar dat geeft niks als maar niet teveel afvalt en bij deze ben ik ook wel misselijk maar nog niet aan het overgeven gelukkig maar maar jah bij deze lust ik heel erg weinig vooral aardappelen bah bah krijg ik niet door me keel heen maar kwalen had / heb ik nog wel net als veel hoofdpijn en banden pijn komt omdat ik weer snel zwanger ben geraakt was niet geplant maar zeer welkom ik kwam er achter toen me dochter net 6 maanden was dus een schrok maar nu hebben we al het hardtje en een echo gehad en alles was goed maar wel een drukte maker is het al hahaha dat belooft wat terwijl me dochterje vrij rustig was

ow jah en de 20 weken krijg je zowiezo gaan ze kijken of alles goed gesloten is en als alles goed is geen openruggetje of een hazelip die soort dingen 20 weken echo duurt ook dik een half uur en ze kunnen al zien wat het word

groetjes linda
    [/I]

18. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    happy girl,

wij hebben geen nekplooimeting latyen doen omdat ik niet in de risicogroep zat en het niet nodig vond, maar laat wel de 20 weken screening doen.
    dat kijkt ook weer naar andere dingen..
    en ja dat kan tegen vallen maar daar ga ik maar niet vanuit.
    je moet er toch een keer achter komen.
    maar is gewoon gezond!! dat wil ik wil ik wil ik!!hihi

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @mamalien, ik heb ook het gevoel dat het een jongetje wordt, haha wel toevallig.

@mama van jalina, ik was vandaag bij de vk maar we mochten ervoor kiezen, je hoeft het niet te doen als je het niet wil, maar inderdaad dat weet je wel of er een open ruggetje/hazelip ed is. En wij willen ook graag weten wat het wordt, dus ik denk wel dat we het toch doen. leuk nog een Linda ;) haha ik heet ook zo!

20. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Is jullie buik al gegroeid?
    Ik heb van mezelf al een buik(je).. Die is nog niet gegroeid.
    Ik voel alleen zo'n bobbel boven mijn schaambeen. Zou het wel erg leuk vinden als je het gaat zien. Nog even geduld hebben.. Tis mijn eerste, dus dan duurt t altijd wat langer, toch?

We hebben trouwens geen nekplooimeting laten doen. We zitten niet in de risicogroep en het downsyndroom is voor mij ook geen reden om de zwangerschap af te breken..

Deel Deze Pagina