Moeder baart kinderen op 10-10-10, 09-09-09 en 08-08-08

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door La Palma, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wow, hoe is het mogelijk?

Moeder baart kinderen op 10-10-10, 09-09-09 en 08-08-08

Uitgegeven: 18 oktober 2010 14:53 Laatst gewijzigd: 18 oktober 2010 14:52
    AMSTERDAM – Een Amerikaanse vrouw is het gelukt om haar derde kind op 10-10-10 te baren. Haar andere twee kinderen kwamen ter wereld op de data 09-09-09 en 08-08-08. Het was een kans van 1 op de 50 miljoen, aldus de krant The Sun.

[​IMG] © Gezondheidsnet

Toch lukte het de moeder, genaamd Barbara Soper (36), om ook haar derde kind Cearra Nicole op een speciale datum te baren.
    Broer Cameron kwam vorig jaar op 09-09-09 ter wereld. Hun andere dochter Chloe werd geboren op 08-08-08.

"Cloe is ons geluksnummer 8, Cameron 9 en ons pasgeboren dochter is ons geluksnummer 10”, vertelde Soper tegenover The Sun.

Te vroeg

Het blijkt helemaal een bijzondere omstandigheid te zijn, omdat twee van de drie te vroeg werd geboren. Cearra kwam bijna een maand te vroeg en de oudste kwam twee weken eerder ter wereld dan de verwachte datum.
    Statistiek experts beweren dat het een wiskundige kans van 1 op 50 miljoen is dat een vrouw drie kinderen op dergelijke bijzondere data baart.
    De 36-jarige moeder en haar man zijn echter niet van plan een eventueel vierde kind op 11-11-11 ter wereld te brengen. Soper: “Drie is meer dan genoeg. We hebben in ieder geval geen plannen meer kinderen te willen.”

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heel byzonder hoor.

3. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

je zou haast denken dat het opgewekt is ofzo...maar idd bijzonder

4. fafje

fafje Niet meer actief

zooo ja hooor...creapy bijna :p

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Er staat niets bij of het natuurlijke bevallingen zijn of dat ze een handje geholpen is. Ik vind het moeilijk te geloven dat ze echt alle drie op natuurlijke wijze zijn geboren op uitgerekend die datums.

6. adi

adi Niet meer actief

is ze wel natuurlijk bevallen? ;)

7. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    zal wel keizersnede zijn.

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Als het echt zo is, moet ze is een staatslot kopen :p haha!

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Er staat dat er 2 kinderen te vroeg zijn geboren, 1 een maand te vroeg en 1 2 weken eerder dan de uitgerekende datum...

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook! Ik zou direct een lot kopen :p

En er staat dat de kinderen te vroeg zijn geboren, dus dan denk ik niet dat het opgewekt is.

11. fafje

fafje Niet meer actief

dan nog...ookal is het opgewekt...alsof je kan kiezen voor welke datum...of mag dat allemaal maar??? en dan is het ook heel toevallig dat het allemaal rond die tijd kan en zo uitkomt...blijft bijzonder vind ik haha

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik denk gewoon dat dit allemaal puur toeval is want ook al wek je de bevalling op wilt niet zeggen dat het die dag komt.
    Vind het wel leuke data's :D

13. mroos

mroos Niet meer actief

Het is een kans van 1 op 50miljoen.. er zijn wel meer 50miljoen mensen dan 50miljoen mensen die 3 kinderen hebben gekregen, dus het is dan ook logisch dat dit een keer gebeurt;).

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het eerste wat ik dacht. En ze zijn te vroeg geboren ook nog. Wél heel erg toevallig én op een speciale datum en dan ook nog te vroeg. Dan denk ik er ook aan dat ze de bevalling opgewekt heeft, legaal of illegaal.

15. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    bijzonder zeg!

17. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    kvind het onwijs cool :D

18. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bijzonder zeg. Maar denk wel dat ze niet op de natuurlijke manier zijn geboren. Eerder een opgeweke bevalling ofzo.

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Grappig!
    Maar ik dacht ook... dat kan bijna geen toeval meer zijn.

20. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina