Wie o wie heeft er nog de aap- tutteldoek van Menzis die in 2007 in het pakket zat? U zou ons en ons zoontje er een heeeeeeel groot plezier mee doen als wij hem over mogen nemen!
ik heb er wel een liggen maar mijn zoontje is ook helemaal gek van die aap-tutteldoek dus sorry doe de mijne niet weg
Hallo Irene, bedoel je die bruine aap? Zo ja, dan mag je hem van mij hebben. Onze kleine vindt er niets aan. groetjes Tamara
Hoi Tamara, Nee, ik bedoel de beige vierkante knuffeldoek met het apenhoofdje. Maar bedankt voor je reactie! Groetjes Irene
Een collega noemde laatst een site, die deze knuffeltut ook verkopen voor een goed doel.... Ik zal hem morgen even vragen! (krijgt toch nog iedereen z'n menzis aapje )
De aapjes worden helaas niet meer nieuw verkocht. Ze worden niet meer gemaakt en de voorraden zijn op. Ik heb het ook al via de site van knuffel kwijt geprobeerd... en bij Menzis is ook alles op...
Hier was hetzelfde probleem. Ik heb iedereen in mijn woonplaats via hyves gevraagd wie er nog een had. Heb er inmiddels 2 op reserve. Je weet maar nooit.
Ik heb het gister even gevraagd, en we hebben even gekeken, maar die vrouw verkoopt ze ook niet meer. Sorry dames!
Ik heb inmiddels mijn aapje binnen! Heel erg bedankt Setje! Niels kan weer rustig slapen en we gaan maar vast een andere knuffel ook proberen aan te wennen... Groetjes, Irene
Ik heb ook nog zo'n aapje liggen, niet in plastic maar nooit gebruikt! Stuur me maar een pb'tje Ik stuur hem wel op.... Gr
Heej Loco, Heb je dat tuttelaapje nog? Ik (vooral mn zoontje!) wil hem heeeeeel graag overnemen! Laat me aub iets weten