Van de week hebben wij te horen gekregen dat wij een zoontje verwachten. Het lijkt mij hartstikke leuk om in dit topic inspiratie op te doen en ideeën uit te wisselen! Van schattige baby kleertjes tot stoere jongenskamers. Show ze!
Er was idd een topic voor jongetjes maar zag dat die gesloten was. Leuk broekje en jasje Waar komt het broekje vandaan?
En het laatste voor nu. Heb nog meer maar ga daar zo een foto van maken. Het meeste is maar 68 omdat ik kleinere maatjes zonde vond dat kon hij dus ook niet erg lang aan.
Broekje en vest van Feetje New York padded met die sterren heb ik ook deze week nog even"bijgehaald" super cute!
Het broekje is indd van Feetje! @Celika: super leuk allemaal! Hebben jullie nog tips met betrekking tot het kamertje? Wij hebben een klein kamertje voor de baby. Naast het ledikantje, commode en kast kan er niks meer bij. Nu willen we de muur eigenlijk vrij neutraal houden (licht grijs ofzo) en daarbij een mooi gekleurd dekentje en iets leuks aan de muur. Lastig!
Bij de ter stal hebben ze ook sterren broekjes voor de geïnteresseerden.. Op onze jongste zijn kamer hebben we sterren behang.. Beige met wit. Zoals de foto maar het is in het echt veel minder aanwezig, het lijkt hier druk zeg maar sterren behang - Google zoeken
Klinkt als ons kamertje! Ledikant kast commode en vol is ie! Past precies. Wij hebben ook een grijze muur. Hierbij een compilatie!
Wij hebben een blauw-grijs kamertje en witte meubels Erg leuk geworden Kan helaas geen foto's uploaden Dekens en aankleedkussen hoezen zijn van baby's only blauw / grijs
Hier een jongens-mama!!!! Boy nr 2 is onderweg zijn aan het kamertje begonnen in een beetje stoere Woezel en Pip style! Zal binnenkort even een foto plaatsen! Is ook maar een klein kamertje maar dat heeft ook wel iets. Maar zou dan zeker kwam muren niet te drukke of felle kleuren kiezen maar een rustige neutrale kleur en dan kan je betreft de aankleding altijd iets met kleurtjes doen. Owwww Z8 i love it!
Wat een mooi kamertje vind die potjes ook erg leuk. Dit is ons kamertje man zet steeds het ledikant recht en ik schuin
Ook hier binnen een paar weekjes een jongen in aantocht,hier een paar dingen van de uitzet Witte muur is met zilvere sterretjes.
Leuk die sterrenbroek,koekeloert gelijk even bij feetje... Ik dacht altijs oh nee jongens,lastig met kleertjes. Maar met even zoeken kom je er ook wel.
Super leuk die kamertjes & kleertjes! Ik was ook bang dat er niet zulke dingen waren voor jongens maar dat valt gelukkig hartstikke mee!
Wij hebben ons kamertje ook lichtgrijs/wit/lichtblauw gedaan. Voordat ik wist dat wij een jongetje kregen, was ik inderdaad 'bang' dat ik weinig leuk zo vinden. Maar dat valt reuzemee!! Zijn kast hangt toch helemaal vol en vind dat lichtblauw toch ook wel erg schattig Sorry voor de gedraaide foto's. .. komt denk ik omdat ik ze met mn telefoon erop zet.
Wat ik wel vind is dat de winkels zoals hema, v&d, c&a, zeeman, prenatal en h&m wel veel meer voor meisjes hebben. Voor de jongetjes heeft feetje, Z8, mexx en Dirkje leuke kleding is wel weer duurder. Pluk14 mooi kamertje! Die boxmobiel schijnt geweldig te zijn kan je ook meenemen en aan de maxi cosi enz hangen toch?