Hoi mama's mijn zoon van 10 maanden heeft sinds 2 dagen koorts hij heeft in het verleden 3 nierbekkenontstekingen gehad. Ben gister dan ook naar ka geweest daar hebben ze zijn urine nagekeken en bloed geprikt bijde waren schoon ( 2 van de 3 onstekingen beweerde ze dat ook en uit de kweek kwam het wel degelijk.. ) En ze hebben in zijn oortjes gekeken. Waren ook goed maar kheb het idee dat hij alsmaar zieker word. Hij hangt de hele dag al als een dood vogeltje op mijn schouder gister had hij 38.8 en kon alleen maar hangen en staren. heb hem toen een zetpilletje gegeven. Snachts weer getempt 39.4. Dus nog een zetpil gegeven ( wel 6 uur ertussen gelaten) vanmorgen werd hij best vrolijk wakker en had een temp van 37.3 heel netjes dus ik blij en s;middags weer terug bij af getempt en 39.7 heb hem om 16.00 weer een zetpilletje gegeven en temp was net nog 39.5 Dus wil niet echt zakken ik mag hem niet neerleggen hij wil alleen maar op mijn schouder doet zijn oogjes dan dicht van moeheid maar slaapt niet want als ik beweeg of hem neer wil leggen is het meteen jengelen. Nu heb ik gezien dat zijn boventandjes wel aan doorkomen zijn 1tje is er al iets door en de ander een witte knobbel. Maar kan hij hier echt zo ziek van zijn koorts dat bijna met een zetpil nog niet wil zakken? Sorry voor het lange verhaal en dat ik het niet zo goed getypt heb maar ik typ dit met mn zoontje op mijn arm. Hoop op reacties liefs ongeruste mama
Dit lijkt mij niet van de tanden te komen, hier mogen/hebben ze hooguit verhoging van hebben. Als ik jou was zou ik de HAP bellen. 2,5 uur na een zetpil zou de temperatuur toch echt meer gedaald moeten zijn! Beterschap!
hoihoi nog bedankt voor je reactie sorry voor de late reactie maar ik heb 3 dagen met mijn zoontje in het ziekenhuis gezeten.. Ben zoals je zei savonds naar de huisarts gereden en hij is toen opgenomen zijn gisteren thuis gekomen en gaat alweer veel beter. Ze konden in het bloed verhoogde onstekingswaarden vinden en de koorts liep op naar 40.8 en hij reageerde bijna niet meer helemaal suf. Zijn toen gestart met antibiotica en de ontstekingswaarden gingen toen goed zakken. Of het nu een virus of toch ergens een ontsteking is geweest weten ze niet vandaar nu de kuur nog afmaken.. ben allang blij dat het weer een stuk beter gaat bedankt