Positiekleding in Eindhoven??

Discussion in 'De lounge' started by Inge88, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Hey Dames,

A.s. zaterdag ga ik gezellig met moeder, zus en zusje shoppen in Eindhoven. Dat doen we meestal 2 a 3 keer per jaar en met nu het verschil dat ik voor positiekleding moet shoppen! Ben zaterdag 20 weken zwanger en eigen spijkerbroeken e.d. kan ik in ieder geval niet meer aan (wel leggings en stretch shirtjes en jurkjes). Heb nog niet echt een super buik, maar pas wel al positiebroeken.

Nu is mijn vraag, weten jullie wat leuke positiekleding winkels in Eindhoven?? :) H&M weet ik, maar dat is dan zo ver ook de enige winkel die ik me tot nu toe kan bedenken..!

Alvast bedankt voor jullie tips!!

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    Miss etam en die heeft best een grote zwangerschapsafdeling. Deze zit in de heuvelgalerie. En de prenetal heeft ook een wat groter afdeling. Zij zitten weer tegenover de blob. Een typisch glazen gegolfd gebouw. Als je het ziet weet je wat ik bedoel. Enneh daar zit ook de DE shop en met je spaarpunten kun je daar gratis koffie drinken. Shopse.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    En Innana (www.innana.nl).
    Een wat duurdere 'speciaalzaak'. Niet heeeel groot maar wat ze hebben is vaak wel erg leuk (helaas ook meestal niet goedkoop dus). Zit in de Nieuwstraat, heel dichtbij (een van de) ingang(en) van de Heuvel Galerie.

4. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Babydump, zit wel niet in het centrum maar daar hebben ze. Noppies, Love2wait, mamalicisious. En redelijk wat keuze.

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Thanks voor jullie reacties!! :D
    dat moet lukken zaterdag!

Share This Page