Wie van jullie heeft ook wel eens gebroken met familie?(en hoe ging dat er allemaal aan toe en wat ging er evt.aan vooraf?) Wij eind maart met de broer van mijn vriend... hij heeft maar 1 broer en die is hij dus nu kwijt En daar heeft die broer het ook grotendeels zelf naar gemaakt!
hier toevallig mijn ouders ik en me ene oudste zus,,, gebroken met mijn aller oudste zus. En hoe hard het ook klinkt het doet me nog niks. Het is namelijk haar eigen schuld dus ja. En nu kwam ze erachter dat ik een miskraam had gehad. had ze gezegd tegen mijn ene jongste zusje het zijn net konijnen ze blijven N***ken... nou ze zoekt het maar lekkerr uit dus...
Hier ook, al 12 jaar, met mijn ouders, mijn 9 zusjes en 2 broertjes! Ik wil deze mensen ook nooit meer in mijn leven hebben, dus tot op de dag van vandaag, geen seconde spijt!
Met mijn zus. Omdat ik haar heb geconfronteerd met de waarheid. Ze doet en zegt altijd de meest idiote dingen om aandacht te krijgen: is zelfs een keer zwanger geworden en heeft toen abortus gepleegd om aandacht te krijgen, en heeft op haar school verteld dat onze vader (liefste man van de wereld) haar mishandelde. Ik werd dat zo zat dat ik haar ermee heb geconfronteerd, en dat was natuurlijk fout. Sindsdien geen enkel contact meer gehad met haar, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lekker rustig vind, zo.
Met mijn schoonmoeder en schoonzus. Mijn man heeft ook geen contact meer met hun. Er is zoveel aan vooraf gegaan dat ik de hele pagina nodig heb om dat allemaal op te schrijven
met mijn ouders en mijn zusje na 10 jaar veel pijn en vernedering is de kogel gelukkig door de kerk gejaagd en ik moet zeggen ik knap er alleen maar van op al ben ik dankzij hun vreselijk onzeker over mezelf
al dik 12 jaar met mn zusje en tot voor kort 3 jaar lang met mn schoonmoeder. Dat gaat sinds een paar maanden weer de goede kant op, maar ik blijf voorzichtig met haar!
Met schoonmoeder. Nu zo'n drie/vier jaar geleden. De maat was echt vol. Er is ook bij ons te veel voor gebeurd. Het kwam overigens van de kant van m'n hubbie. Hij heeft de relatie verbroken en ik ben echt opgelucht.
Met m'n nicht, 5 jaar geleden hadden we ook al eens een paar jaar geen contact, toen kregen we weer contact en waren tegelijk zwanger,ontzettend leuke tijd gehad, duurde 2 jaar en toen begon het weer. Als ze haar zin niet krijgt word ze boos, en zo werkt dat niet in deze grote mensen wereld. Ze hoeft nu ook niet terug te komen ze is geemigreerd en ik wil haar niet meer terug, ik kan wel zonder haar ze heeft te erge dingen gezegd. Met haar moeder en broer heb ik wel leuk contact.
met mijn vader ruim 9 jaar terug mijn broers en zus en moeder willen niks meer met m te maken hebben en mijn vriend z'n ouders en zus hebben al heel lang gebroken met z'n oudste zus
Ik heb geen contact meer met me vader en zijn kant van de familie! Mijn vader heeft een kans gehad om zijn klein kind te zien ,maar heeft niks ondernomen ,heeft haar sinds vandaag ook nog nooit gezien ,hoeft nu ook niet meer! Voor mijn en me broertjes was die er ook nooit!...hij vond werk veel belangrijker dan gezin ,tevens zijn familie kant was net zo werk ,werk! (Hopelijk komt ook hij zich een keer tegen op zijn oude dag!)
mijn vriend heeft al jaren geen contact meer met zijn zus en vader. Hoe het presies zit weet ik niet. Maar het gaat prima zo we hebben ze niet nodig
Ik heb gebroken met mijn schoonouders 2 jaar geleden. Mijn man heeft niet met ze gebroken en dat geeft soms wel moeilijke situaties. Ze komen bijvoorbeeld nog wel over de vloer als ik op mijn werk ben. Ik heb me er maar bij neergelegd. Voel me wel beter nu ik ze niet meer hoef te zien. Zag er altijd enorm tegenop - altijd discussies, geroddel en gezeur. Het leven is veel te kort voor mensen die energie van je afnemen vind ik.
ik nu al 2 jaar met mijn hele familie ze hebben me in moeilijke periodes in de steek gelaten en hebben na de geboorte van elyesa geen contact meer gezocht en dus komt dat er van mijn kant ook niet meer. ik heb het er soms wel moeilijk mee maar daar kom ik ook wel over
Met mijn schoonvader al bijna een jaar geen contact meer. Die relatie is doodgebloed omdat mijn schoonvader niets van zich heeft laten horen toen ons dochtertje overleed (was namelijk een schande dat ik ongetrouwd zwanger was geraakt van zijn zoon, de goede man is pastoor). En met mijn schoonmoeder sinds een paar weken (mijn schoonouders zijn gescheiden) omdat ze steeds ruzie maakte om niks en ons emotioneel chanteerde. Toen heeft vriendlief gezegd: nu is het afgelopen! En mijn reactie: Gelukkig maar, het leven is een stuk leuker zonder haar!
ik heb 2 jaar geleden gebroken met me nichtje... Ze heeft de familie te veel verdriet aangedaan, en ik hou absoluut niet van mensen die liegen om aandacht te krijgen. Overigens heeft heel de familie weer contact met haar alleen ik en mijn vriend niet meer. Heb het 2 keer geprobeerd om het goed te praten, maar telkens flikte ze het weer, en was het dus ook echt spuugzat. Ze is overigens nu 37 weken zwanger.... is er pas bij 25 weken achtergekomen. "per ongeluk" zwanger nou daar geloof ik geen bal van! alleen maar aandachttrekkerij.
hier al sinds een jaar met mijn vader en broer. heb geprobeerd om jaren het contact goed te houden maar het kwam telkens maar van één kant en toen ik de beslissing heb genomen om te breken viel er een enorme last van me af en heb er geen second spijt van. heb hun wel een geboortekaartje gestuurd van nina en tia maar er is nooit geen reactie op geweest en verwachte ze ook niet. maar mijn plicht is gedaan en daarmee is de kous ook af. famelie kies je niet hé die krijg je der pas en onpas bij
Ik heb zelf geen ervaring met gebroken familierelaties, maar ik wil even zeggen dat ik bewondering heb voor die keuzes die jullie hebben gemaakt. Zal ongetwijfeld niet makkelijk geweest zijn. Hebben jullie nog hoop dat het ooit goed komt?
klinkt heel erg hard.. maar hier wil ik geen eens meer dat het goed komt. is zoveel gebeurt en ze heeft zoveel nare dingen gezegd enz. en dat terwijl het je 'lievelings' zus was.. eerlijk gezegd zit ik er al niet meer mee.. alleen de manier op hoe en wat alles is gedaan. en wat ze nu nog allemaal zegt denk ik mens wie is er nou ouder jij of ik.. en waar denk je wel niet waar je mee bezig bent.. in ieder geval hier komt het echt waar weet ik zeker nooit meer goed.