Gebroken met familie?(ervaringen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn man heeft gebroken met zn vader ruim 10 jaar geleden .. die zei dat hij zn zoon niet was, nou dan is het klaar toch?

Tot voor kort hadden we met mn schoonmoeder gebroken. Tot we haar een uitnodiging voor de bruiloft stuurde (sja, wilde niet achteraf die verwijten krijgen dat we niks gestuurd hadden) En verd*md dat ze nog kwam ook! :confused:
    Zo eens in de 3 maanden belt ze nu en zorg ik dat ik de telefoon niet opneem ;)

En nu ongeveer 3 jaar met mn schoonzusje.

De vader van mn man ken ik niet en mn man wil nooit meer contact, dus dat zal er dan ook nooit meer komen.
    Mn schoonmoeder, sja, van mij hoeft het contact niet (daarvoor is er teveel gebeurd)
    En mn schoonzusje boeit me ook niks en mn man boeit t nog minder.

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb zelf sinds 31 december geen conact meer met mijn vader. Het is al voor de 2e keer, en af en toe vind ik dat best wel moeilijk. Maar ik sla me er wel door heen..

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb sinds 4 jaar geen contact meer met mijn moeder en mijn broertje. Ik kreeg ruzie met mijn stiefvader, en mijn moeder en mijn broertje kozen zijn kant. Ik kan wel een boek volschrijven over wat er allemaal is voorgevallen, zo heeft mijn stiefvader mijn vriend met de dood bedreigd. Die vent is compleet gestoord. En mijn moeder en broertje hielden hem de hand boven zijn hoofd.
    Dus wat mij betreft is het einde verhaal. Al mis ik ze wel heel erg, met name mijn moeder. Ik heb ook een stiefmoeder en een schoonmoeder, maar die kunnen je eigen moeder nooit vervangen.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben geen contact meer met mijn schoonfamilie.Dit is al de 2e keer in een jaar tijd.De vorige keet heb ik toen gezegd we proberen het wel weer.Nu waren we bijna een jaar verder en het gedonder begint weer.nu hebben we helemaal gebroken met ze wij hebben geen behoefte in contact.Het is wel zo dat wij er erg makelijk mee omgaan.Mijn vriend is al 10 jaar chauffeur en was dus nooit thuis.ik heb er ook geen moeite meer hoor.Want ja ik ken de mensen al een aantal jaar maar ik ben nooit als familie beschouwd.Er werd altijd gezegt de vriendin van zelfs nu we alweer een bijna jaar verloofd zijn nog steeds.Maar ja het is lekker rustig zo we worden ons bed niet meer uit gebeld om 8uur op zaterdag of zondag omdat ze weer eens hulp nodig hebben.want daar hadden ze echt een handje van en dan maar tot tien tellen.enals we er dan wat van zeiden werd gelijk de ziekte van me schoonvader erbij gehaald.dus nee ik mis er niets aan. wij doen er nu geen moeite meer voor.Niet nadat ze voor een poos terug hier in huis hebben gelopen om video opnamens te maken zonder onze toestemming!ik heb alles gezien en gehoord en dat nog alles ontkennen!maarja zo kan ik nog heel lang doorgaan ik wil iig eerst exuses van hun (mijn schoonouders en zwager)zo niet zullen ze niet eens weten als er kleinkind opkomst is het klinkt heel hard maar wat hun ons hebben aangedaan is ook niet goed te praten.

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Met mijn oudste broer. Alle contact kwam van mij uit. Toen ik brak met mijn ex jaren terug is hij zelf 1 x langs geweest Hij is altijd op vakantie rond mijn verjaardag (moet ie zelf weten). Ik kwam daar regelmatig om toch de relatie voort te kunnen zetten.
    Nu ik verderweg verhuisd ben is hij niet eens op visite geweest en heeft het te druk om te bellen.
    Ik ga er ook niet meer achteraan. Ben klaar met hem. Er word erg veel geroddeld in de familie en daar is hij een tante van.
    Maar ik heb nog 4 kleindere broertjes en schoonbroer over hoor. hahaha

Deel Deze Pagina