baby ruikt moeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anouk2005, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ons dochtertje is nu 10 dgn en ik geef volledige BV.Nu lukt het mij niet om haar in de wieg te leggen zonder dat ze gaat huilen.Nu valt het mij op dat het bij haar vader geen enkel probleem is.Vlgns mij ruikt ze mijn lichaam en melk gewoon en daardoor wil ze niet bij me weg worden gehaald.Heel schattig zou je denken maar wel vermoeiend voor ons allebei.Komt iemand dit bekend voor en zal dit verschijnsel met een aantal weken minder worden.Mijn man is nu een aantal dgn thuis en kan haar wegleggen zodat ze ieder geval gaat slapen maar volgende week sta ik er weer alleen voor.

Gr.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    misschien moet je een koeslapje een dag dragen op je huid, als je die dan bij haar in de wieg legt blijft ze je ruiken en mss slaapt ze dan wel in?

Soms helpt dat wel eens, moet je wel het koesdoekje tussen je borsten houden een hele dag of nacht.

3. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hier ook!
    Iets van mezelf in het ledikantje erbij leggen, werkt alleen maar averechts, dan denkt ze dus dat ze dat kan eten en gaat ze happen naar het doekje tot ze helemaal gefrustreerd wordt.
    Geen succes dus hier.
    Het lieft heb ik dat m'n man haar weglegd, dat gaat altijd goed. Als ik haar wegleg, zie ik soms dat ze idd gaat 'happen'. Haha
    Het was eerder veel erger. Nu lijkt het wel of ze verschil weet tussen eetmomenten en andere momenten.
    Hier is het wel goedgekomen dus!
    xxx

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik denk ook dat het vanzelf wel over gaat. Hier ook toen ze nog heel jong was hetzelfde. We hebben ook zo'n knuffeltje erbij gehaald die naar mij rook, met daaraan een fopspeen. De fopspeen is ze pas later gaan gebruiken (rond 2 maanden voor het inslapen), maar het knuffeltje werkte al. Het hielp haar rustig in slaap te vallen. Maar als je dochtertje gaat denken dat ze wil eten, zou ik haar door papa in bed laten leggen.

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Bedje iets voorverwarmen met n kruik kan werken, zodat de overgang uit je armen minder groot is en ze zich geborgen blijft voelen. Wij vinden koele lakens fijn, maar pasgeborenen niet. Wij konden daarmee stoppen toen ze ca. 3 weken oud was. Kruik eruit als zij erin gaat, met dit warme weer!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lekker met je baby op de arm op de bank of op bed liggen, dutje doen, even lezen, internetten met 1 hand, vermoeiend he ;) nee joh probeer je beeld even bij te stellen van
    Baby moet in de wieg slapen' naar ' genieten van elkaar'!

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb een "vuil" t-shirt onder haar hoofdje gelegd deze tip kreeg ik van de kraamhulp dit werkte prima.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou mijn baby hapt en zoekt ook bij andere vrouwen hahaha (vind ik niet zo leuk trouwens)..ik heb het hem niet bij mannen zien doen...ook apart trouwens..nu ik het zo opschrijf besef ik me dat....

Deel Deze Pagina