Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yasmine04, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goede morgen mama's,

Ik heb net de schrik van mijn leven gehad! M'n meisje is van de commode gevallen terwijl ik er met m'n neus bovenop stond! Ze is de hele week al wat snotterig en verzet zich hevig tijdens het verschonen en aankleden. Ik voel me zo slecht! Ik hield haar gewoon niet meer :( ze is echt plat op haar buik gevallen begon wel gelijk te huilen en na 5 min was t over. Wel zag ik net al een klein bultje op haar hoofd en een plekje op haar schouder:( wat moet ik nu doen? Ik voel me zo schuldig! Ze ligt nu te slapen. .
    Iemand tips waar ik op moet letten of toch de ha bellen?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, wat een schrik voor je. Het gebeurd regelmatig dus je bent niet de enige. Mijn man is het ook overkomen toen ons zoontje 5 maanden was. De huisarts vertelde toen dat ze even moe er van kunnen zijn ook van de schrik maar we hoefden verder niet langs te komen of zo. Ik zou straks even kijken hoe ze is na het slapen. Blijft ze huilerig of lijkt ze anders of afwezig, of moet ze overgeven dan uiteraard even overleggen met de ha.

Sterkte

3. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar zeg, je zal wel erg geschrokken zijn.

Even op letten of ze goed allert blijft.
    word ze suffig, kan je haar moeilijk wakker krijgen dan huisarts bellen.
    Ook als ze gaat spugen of als jij het idee hebt dan ze anders is dan anders.

Je zou ook bij voorbaat al de huisarts kunnen bellen als jou dat wat geruster stelt.

Sterkte

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik voel me zo rot. Ik kijk zo even hoe ze is als ze wakker is en hoe ze haar fruit eet. Het probleem is wel dat ze al snotterig is dus slaapt al meer als normaal en was al wat hangerig :( ik hou jullie op de hoogte!

5. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Och wat zul je geschrokken zijn!
    Maar het kan iedereen gebeuren!
    Hier standaard in huis vallen en stoten creme van vsm en die op de bult smeren en inderdaad als ze wat suffig is of veel meer huilt dan anders even ha bellen!
    Je niet meer schuldig voelen hoor!

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Even een kort berichtje van mij, dochtertje is opgenomen en ligt nu in het zhuis niet vanwege de val, was gelukkig niks aan de hand maar ze bleek wel een beginnende longontsteking te hebben :( dus een beetje geluk met het ongeluk want we zijn er nu gelukkig optijd bij als de ab goed aanslaat mag ze weer naar huis

7. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ach jeetje!
    Nou gelukkig is ze nu in goede handen en hopelijk slaat de ab kuur heel snel aan en heb je je meisje gauw weer thuis!

Beterschap!

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    He getver, wat naar allemaal zeg!!! Sterkte er mee, hoop dat je meisje zich snel beter voelt!

Hier is oudste dochter en van de commode gevallen en van de trap aaaaahhhhhhhh ben nog nooit zo geschrokken.Zal me ook nooit meer gebeuren!

9. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjong dat is schrikken zeg. Maar ik weet zeker dat het iedereen kan gebeuren.
    En dan ook nog eens een longonsteking. Veel sterkte en hopelijk voelt je meisje zich snel weer beter.

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oh bah wat naar!
    Sterkte en beterschap!

11. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh schrikken zeg! Beterschap voor jullie arme meisje!

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Veel beterschap!!

13. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Mag ik vragen waarom ze is opgenomen? Onze dochter had met 6 maanden een longonsteking en toen heeft ze alleen ventolin en antibiotica gehad van de HAP, de week erna gingen we met vakantie, dat was volgens de arts geen enkel probleem. Vind het soms zo vreemd dat verschillende artsen en ziekenhuizen zo verschillend handelen.

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Onze jongen is vorige week ook gevallen. Omdat hij een blauwe plek op zijn hoofdje had zijn we toch even langs de dokter gegaan.
    Deze zei dat het goed is om even langs te komen, een check te doen en verder alles goed in de gaten te houden. Hij moest alert blijven etc. We moesten hem ook elke 3 uur even wakker maken.
    Na 48 uur mochten we hier mee stoppen.

15. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hoe gaat het nu?

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Pff dat is schrikken inderdaad..

Onze meid is vorige week ook gevallen(was het eigenlijk allang weer vergeten tot ik dit las..)

En ik stond naast haar, even gauw het gordijn dicht(tegen de commode aan) en hup, ze ging er zo vanaf, op haar rug, maar haar hoofd kwam een klein beetje tegen de prullenbak en er lagen precies daar schoenen en een hydrofiel die de val wat remde. Wel gelijk huilen ja, maar ik ben erg blij dat het niet gebeurde toen ze nog echt een baby was.. wij hebben gewoon extra opgelet die dag, 1 keer extra uit bed, maar er was na 10 minuten al niks meer aan de hand, gewoon weer even vrolijk en ze sliep daarna gelijk.

Hoe gaat het nu met jou meisje?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sorry voor de late reactie! Uiteindelijk mochten we zaterdag alweer naar huis :) het gaat weer goed nu op wat snotjes na :)
    Waarom ze werd opgenomen? Tajah het zknhuis wilde haar in de gaten houden denk dan de combi ontsteking en val ? Ik ben iig blij met de goede zorgen van het zknhuis ze waren heel lief voor ons

18. knap

knap Niet meer actief

Schrikken idd. Fijn dat je weer thuis bent.

Mijn tip een kind dat zo draait op de commode.

Ik verschoonde ze al heel snel op mijn bed. Commode ging hier snel de deur uit. Vind het nog steeds ondingen.

Deel Deze Pagina